Skip to content

21-jarige drinkt een glaasje te veel

1 mei 2016 | 13:00

uitslag-ademanalyse-pvDe politie heeft in de nacht van zaterdag op zondag een 21-jarige man uit Weert meegenomen naar het politiebureau in Weert. De jongeman zat met een glaasje te veel op achter het stuur. De boete hiervoor bedroeg €309 en hij kreeg een rijverbod van 4 uur.

Advertentie

Er zijn nog geen reacties geplaatst


Plaats een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Advertentie

Foutje gespot?

Oeps, je hebt kennelijk een foutje gespot.
Fijn dat je ons op de hoogte brengt. Met een paar klikken kun je ons hierover een berichtje sturen. We doen ons best het foutje zo snel mogelijk te herstellen en je hiervan op de hoogte te brengen.

Advertentie

Meer nieuws

Vacatures
Bekijk de nieuwste vacatures
14 juni 2026 | 9:00
Foto | Mannen van 80 – mannenvan80.nl
Muziek en sfeer tot in de late uurtjes
13 juni 2026 | 19:00
2026_06_12-Ell-Nino-Dutch-Steel-Ell-Johan-09-6518-
Dutch Steel opent festivalweekend in Ell
13 juni 2026 | 18:00
2026_06_12-Cultuurfestijn-Nederweert-Johan-04-5260-
Muziek, kunst en dans
13 juni 2026 | 17:00

Advertentie