Skip to content

Reacties

  • 6 februari 2013 om 12:29
    Rick Craenen reageerde op Tour d’Oospel op 3 augustus 2013

    Een wedstrijd in eigen dorp sjiek
  • 5 februari 2013 om 23:24
    silvia reageerde op Peter van Lierop geïnstalleerd als raadslid van de gemeente Nederweert

    peter gefeliciteerd en veel succes
  • 5 februari 2013 om 16:50
    Joos Wolters reageerde op Stagiaires aan de slag bij Centrummanagement Nederweert

    Ik wens Jullie Enorm veel succes met Jullie stage wie weet ontmoeten jullie deze DJ met carnaval bij de Kleine winst en mag je ook met me op de foto! succes…nogmaals! Groetjes: DJ Joos Wolters.
  • 5 februari 2013 om 15:38
    Wouter reageerde op Nederweertenaar Pascal Haazen haalt topjournal Nature Materials

    Ik begrijp er niets van…..Echter heel knap. Een nederweerternaar waar men tros op kan zijn!
  • 4 februari 2013 om 23:28
    Ed reageerde op Prinsenparen van alle basisscholen in Nederweert

    Natuurlijk zijn Prins Niels I en Prinses het Prinsenpaar van de Jong Vlikke, de nieuwe Jeugdafdeling van de Vlikkestaekers!
  • 4 februari 2013 om 21:33
    johannes reageerde op NL-Alert test op 4 februari 12:00 uur

    Heb het een paar dagen geleden ingesteld, maar heb idd via T-Mobile niets ontvangen vandaag!
  • 4 februari 2013 om 21:32
    Marcel Duijts reageerde op Slagerij John Hermanns uitgeroepen tot de beste worstmakerij van Limburg

    Trots dat wij zo een zaak in Nederweert hebben……..Proficiat!
  • 4 februari 2013 om 03:04
    Roland Verdonschot reageerde op 23-jarige Pool aangehouden voor diefstal Nederweert

    Het wordt een echte rattenplaag, die oost-Europeanen.
  • 3 februari 2013 om 22:22
    Harold reageerde op NL-Alert test op 4 februari 12:00 uur

    @willepie dat zou nieuw zijn…. Apple laat dit namelijk niet toe. Verder zijn de 3G netwerken van Vodafone en T-Mobile ook niet geschikt. Hier wordt aan gewerkt en zou in de loop van dit jaar uitgerold worden. Voor als nog werkt NL-Alert alleen op het 2G en 3G netwerk van KPN. We praten hier over de techniek "cell broadcasting". Dit is eigenlijk een oude techniek die vroeger gebruikt werd bij abonnementen om bijvoorbeeld voor een lokaal tarief te kunnen bellen.
  • 3 februari 2013 om 22:12
    Willempie reageerde op NL-Alert test op 4 februari 12:00 uur

    Correctie!!! Werkt WEL op Iphone 5!!! Hoe kan dat???
  • 3 februari 2013 om 18:29
    Bart Janssen reageerde op Hans Caris – Afscheid nemen van carnaval

    Beste Hans, een mooie, ingrijpende rapportage van een oud-klasgenoot. Wij wensen jou, Bep en de kinderen het allerbeste.
  • 3 februari 2013 om 13:37
    pia reageerde op Hans Caris – Afscheid nemen van carnaval

    Prachtig ontroerend pakkend dit interview. We wensen jouw en je gezin en fam. heel veel sterkte toe.
  • 2 februari 2013 om 22:51
    Lijsbeth Schroijen-Moonen reageerde op Boerenbruiloft Pinmaekers 2013 met Anke Mertens en Maikel Vaes (foto's)

    prachtige foto's!
  • 2 februari 2013 om 22:47
    Thijs Horyon reageerde op Hans Caris – Afscheid nemen van carnaval

    Een indrukwekkende en prachtige rapportage. We hebben respect voor Hans en Bep voor hun doorzettingsvermogen. We wensen hen veel sterkte toe in de toekomst.
  • 2 februari 2013 om 12:31
    Harold Kuepers reageerde op 22-jarige militair opgepakt met 100 hennepplanten

    Huub, daar ben ik het eigenlijk wel met je eens. Echter op http://www.facebook.com/KoninklijkeMarechausseeOfficieel maakt de Koninklijke Marechaussee dit zelf zo bekend.
  • 2 februari 2013 om 12:24
    Huub Scheffers reageerde op 22-jarige militair opgepakt met 100 hennepplanten

    Wat doet het er toe wat zijn beroep is, altijd als er iets gebeurd, no matter what, staat er een militair heeft , of is opgepakt…… Zo breng je Defensie wel ik een kwaad daglicht, en die kunnen er echt niets aan doen. Groet, een concierge van 53, en tevens vader van een militair.
  • 2 februari 2013 om 11:19
    Hallo reageerde op Nieuwe opzet kermis Nederweert-Eind

    Ik vind het zeker het proberen waard! Het zou jammer zijn als de kermis geheel zou verdwijnen. Zo liep het niet, misschien nu met deze opzet wel. En komt er een stuk gezamelijke gezelligheid weer terug. Complimenten voor het comite dat zich hier mee bezig heeft gehouden.
  • 2 februari 2013 om 10:28
    Jose reageerde op Nieuwe opzet kermis Nederweert-Eind

    Kijk zo hoor je dus ook weer de andere kant van het verhaal.Ik kan me voorstellen als Ria en Siem niet mee willen werken dat het verplaatst word.Want waarom zou iemand de vruchten ervan plukken terwijl ze geen medewerking verlenen.Jammer dat dat is in zo een klein dorp,kun je beter niet doen.
  • 2 februari 2013 om 10:02
    Gerrit reageerde op Nieuwe opzet kermis Nederweert-Eind

    Mooi deze betrokkenheid, je kunt zien dat het onderwerp leeft goed zo! Maar er is met alle betrokken partijen vooraf overleg geweest. Het parochieel comite gaf aan haar handen vol te hebben en veel moeite te hebben om vrijwilligers te werven. Aan de familie smolenaers is gevraagd of men een rol wilde spelen in de organisatie daar is afwijzend op gereageerd. Daarna is er overleg geweest tussen gemeente/familie Minten/Eindseboys en de insteek was als we nu niets doen is het afgelopen met de kermis. Eerder genoemde groep was er van overtuigd dat de plaats voor de kermis op het plein zou moeten zijn echter daar heb je wel medewerking en inzet van betrokkene voor nodig en dat was er niet, om uiteenlopende redenen. Vandaar dat de voorlopige keuze om de kermis in stand te houden op de parkeerplaats van eindseboys en Minten is gevallen. Ik denk dat een compliment op zijn plaats is dat deze groep zijn/haar nek uitsteekt voor behoud van een kermisactiviteit. Verder hebben jullie kunnen lezen dat de eventuele inzet van verenigingen in Eind beloond zal worden, dus betreft het hier niet alleen winstbejag van een ondernemer maar ook wel degelijk betrokkenheid. Gerrit
  • 2 februari 2013 om 09:25
    Iche reageerde op Nieuwe opzet kermis Nederweert-Eind

    Begrijp me niet verkeerd ik gun iedereen zij. inkomen maar zoals je zelf al zegt Dindj heeft Siem er altijd weinig voor hoeven te doen en zal hij als dit doorgaat zelf ook iets moeten doen mischien moet hij nu wel een kermisprogramma neerzetten. Bovendien is het voor andere mensen nu juist wat dichter bij huis. Zo zullen er altijd voor en nadelen zijn.

Advertentie

Advertentie

Foutje gespot?

Oeps, je hebt kennelijk een foutje gespot.
Fijn dat je ons op de hoogte brengt. Met een paar klikken kun je ons hierover een berichtje sturen. We doen ons best het foutje zo snel mogelijk te herstellen en je hiervan op de hoogte te brengen.

Advertentie

2026-06-26_autobrand_parallelweg_weert-4
Voorbijgangers zagen de brand
26 juni 2026 | 22:58
2026-06-26-Werk-van-Godelieve-Geurts-in-Kunstcentrum-Weert2
Onverzettelijke zachtheid
26 juni 2026 | 17:00
Afvalinzameling-afval-Van-Kaathoven-Nederweert-Kliko-duobak-8
Maandag 29 juni nieuwe ronde
26 juni 2026 | 15:15
Jongeren-jeugd-samen
Verbinding, plezier en vriendschap
26 juni 2026 | 15:00

Advertentie