Skip to content

Reacties

  • 2 februari 2013 om 07:18
    Dindj reageerde op Nieuwe opzet kermis Nederweert-Eind

    Natuurlijk is het goed dat Lenie dit op wil pakken, maar Lenie had tijdens de kermis altijd al een kermisprogramma dus had ook inkomsten. Smolenaers kon het alleen maar hebben van het grote terras voor de deur. Nou, dat is nu dus niet meer dus voor Siem is dat wel vervelend. Kermis hoort gewoon centraal in het dorp. Ik ben bang dat deze 'spellendagen' geen succes gaan worden.
  • 2 februari 2013 om 01:09
    Davy Reijnders reageerde op Headspins 4 Headaches – 25.000 keer op je kop draaien tegen hoofdpijn

    Hartelijk dank voor je steun en donatie Maartje! En heel veel sterkte ook met jouw clusterhoofdpijn. Vriendelijke groet, Davy Reijnders
  • 2 februari 2013 om 00:20
    jose reageerde op Nieuwe opzet kermis Nederweert-Eind

    Tis Lenie,zeer zeker wel gegund en het is ook hartstikke fijn dat hun dit initiatief nemen.Iemand moet het gewoon doen dat is zeker maar ik denk dat de locatie op die plek niet geschikt is.De mensen moeten toch weer een stuk verder lopen en degene die naar de kroeg willen die gaan toch wel maar de mensen die gewoon ff voor de gezelligheid over de kermis willen lopen gaan misschien 1 keer kijken om te zien hoe het is maar ze zullen niet iedere dag richting de voetbalvelden lopen.Maar zoals ik al zei ik kan het helemaal mis hebben en als het niet uitgeprobeerd word zullen we het nooit weten.Ik hoop dus dat ik het helemaal mis heb en dat het super word.
  • 1 februari 2013 om 23:51
    Harold reageerde op Winnaar LVK 2013 La Bamba – Laef Limburg Laef! Te zien op 10 februari in Nederweert

    danke voor de tip!!
  • 1 februari 2013 om 23:30
    Fam Peeters reageerde op Winnaar LVK 2013 La Bamba – Laef Limburg Laef! Te zien op 10 februari in Nederweert

    Dus de LVK-winnaar biej ut Fieestkeffee in Neewieert
  • 1 februari 2013 om 22:32
    koen reageerde op Santa Domingo gaat weer open!!

    Mooi initiatief! Maak er een muziek cafe van! Met een bandje in het weekend! Waar vind je dat nog?
  • 1 februari 2013 om 22:16
    Marianne reageerde op Santa Domingo gaat weer open!!

    Superrrr oude sentiment,
  • 1 februari 2013 om 21:52
    wouter reageerde op Nieuwe opzet kermis Nederweert-Eind

    Ik heb in het verleden heel wat kermissen afgelopen (lees: op stap gegaan). Mijn conclusie in Eind…Lenie probeert er tenminste `voor jong & oud` wat van te maken.
  • 1 februari 2013 om 18:57
    Erik reageerde op Santa Domingo gaat weer open!!

    Mooi initiatief! Zorgt voor extra beweging en beleving. Dat kan Nederweert gebruiken!
  • 1 februari 2013 om 18:33
    Iche reageerde op Nieuwe opzet kermis Nederweert-Eind

    Waarom wel bij Smolenaers en niet bij Lenie. al jaren is het bij Smolenaers voor de deur en nu wil Lenie het initiatief nemen om het dorp iets te bieden en ook dat is hun niet gegund. Voor Lenie is het al jaren een mislopen van inkomsten als je het op deze manier bekijkt.
  • 1 februari 2013 om 16:53
    jose reageerde op Nieuwe opzet kermis Nederweert-Eind

    Idd Dindj,die gedachte heb ik ook.Ze moeten het gewoon bij de kerk blijven houden want niet alleen Smolenaars loopt inkomsten mis maar de fruture ook denk.En nu lopen de mensen gemakkelijker over de kermis dan dat ze helemaal naar de Baldessenweg moeten lopen.Zo een viskraam merkt dat zekers te weten ook.
  • 1 februari 2013 om 15:58
    Dindj reageerde op Nieuwe opzet kermis Nederweert-Eind

    Dit is nutteloos. Het is gewoon cafe Lenie een beetje spekken. Een cafe als Smolenaers heeft hierdoor geen inkomsten tijdens (mini-kermis). Midden in het dorp op het plein had dit ook z'n uitvoering kunnen hebben. Dit in combinatie met wat ze in Leveroy en ook andere dorpen doen door het brengen van live muziek op een podium.
  • 1 februari 2013 om 14:06
    José reageerde op Nieuwe opzet kermis Nederweert-Eind

    Hartstikke leuk dat de kermis blijft in Eind.Alleen jammer dat hij richting de voetbalvelden gaat.Ik denk als de kermis bij de kerk midden in het dorp blijft dat het en gezelliger is en dat het meer publiek trekt.De omgeving daar is veel gezelliger.Ook voor de plaatselijke horeca aldaar gelegen is dit beter.Maar we zullen eens zien misschien heb ik het totaal mis.
  • 1 februari 2013 om 12:05
    ingrid van dooren reageerde op Santa Domingo gaat weer open!!

    Héél goed idee eindelijk weer wat l"even in de brouwerij" want Nederweert was wel stilletjes aan t doodbloeden wat t uitgaansleven betreft. lang leve de Santa!
  • 1 februari 2013 om 10:56
    Koning Pintenman reageerde op Santa Domingo gaat weer open!!

    Geweldig nieuws! Ook de horeca kan in Nederweert wel een impuls gebruiken (niets ten nadele van de overige horeca-ondernemers overigens!). Te hopen dat een deel van het karakter van de oude Santa bewaard zal blijven! En laat de naam aub gewoon Santa Domingo!
  • 1 februari 2013 om 10:12
    Carool reageerde op Santa Domingo gaat weer open!!

    Wat goed, nog meer leven in de brouwerij!
  • 1 februari 2013 om 09:29
    Kasper DjTwoface Biezenaar reageerde op Santa Domingo gaat weer open!!

    dat het maar weer zo'n hardrock tent als vroeger wordt
  • 1 februari 2013 om 08:49
    Johan reageerde op Santa Domingo gaat weer open!!

    jaaaaaaaa!!! God zij dank wordt de Santa weer in ere hersteld!! De Santa is monumentaal! als de gezusters Siem nieuw leven ingeblazen kan worden, dan toch zéker de Santa ook! Super initiatief!
  • 1 februari 2013 om 08:43
    Monique Knapen reageerde op Santa Domingo gaat weer open!!

    Geweldig initiaitief! Weer een plek voor de jeugd van Nederweert!
  • 31 januari 2013 om 19:18
    Karin Knapen reageerde op In Memoriam Toos Knapen-Zwartjens

    Verdriet maakt langzaam plaats voor trots. Dank voor dit mooie artikel.

Advertentie

Advertentie

Foutje gespot?

Oeps, je hebt kennelijk een foutje gespot.
Fijn dat je ons op de hoogte brengt. Met een paar klikken kun je ons hierover een berichtje sturen. We doen ons best het foutje zo snel mogelijk te herstellen en je hiervan op de hoogte te brengen.

Advertentie

2026-06-26_autobrand_parallelweg_weert-4
Voorbijgangers zagen de brand
26 juni 2026 | 22:58
2026-06-26-Werk-van-Godelieve-Geurts-in-Kunstcentrum-Weert2
Onverzettelijke zachtheid
26 juni 2026 | 17:00
Afvalinzameling-afval-Van-Kaathoven-Nederweert-Kliko-duobak-8
Maandag 29 juni nieuwe ronde
26 juni 2026 | 15:15
Jongeren-jeugd-samen
Verbinding, plezier en vriendschap
26 juni 2026 | 15:00

Advertentie