Reacties
-
13 december 2012 om 20:37
DJ Joos reageerde op DJ Joos Wolters start Serious Request Nederweert
Heey peet, Dankjewel Ik hoop dat je zaterdag mij ondersteunt met de laatste loodjes…. Groetjes, DJ Joos -
13 december 2012 om 12:13
Gerrit reageerde op Waarschijnlijk vestiging van Action in Nederweert
Frank, Er is nog niets rond. Iedereen heeft nu de mogelijkheid om een zienswijze in te dienen. Daarna valt het besluit. Zie weekblad van nederweert gemeentepagina. -
13 december 2012 om 08:20
Ed reageerde op Waarschijnlijk vestiging van Action in Nederweert
Drama Frank! Over paar jaar alleen nog maar Actions in Nederland. Wel lekker overzichtelijk -
12 december 2012 om 19:54
Frank reageerde op Waarschijnlijk vestiging van Action in Nederweert
Hoorde vandaag dat het al helemaal rond was!!?? Binnen een half jaar action in nederweert….. Goed bezig gemeente :(. Dag andere ondernemers -
11 december 2012 om 17:43
berty reageerde op Waarschijnlijk vestiging van Action in Nederweert
als er een action komt dan kan de helft van de ondernemers in nederweert wel de deur sluiten het word er alleen maar voor de mensen beter op maar voor de rest van de ondernemers wordt het een ramp alles wat met deco of hobby of gereedschap te maken heeft kan dan wel de deur sluiten is dit wat we willen voor de ondernemers in deze tijd denk is na mensen word het dan zoveel beter we hebben toch pepeganga,s dat is genoeg. -
10 december 2012 om 13:57
Betje reageerde op Waarschijnlijk vestiging van Action in Nederweert
Action moet ook hier in Nederweert komen waarom alles in Weert als de kindjes wat moeten uit delen op school { verjaardag } dan scheeld dat € euro.s in mijn beurs, Action kom naar Nederweert.Je krijgt de klanten bij elkaar daar ben ik niet bang voor,zo als in Weert. -
9 december 2012 om 19:19
margriet Curvers reageerde op Restaurant Bi-j Siem deelnemer Culinaire Proeventocht in Nederweert
Super lekkere culinaire hapjes en heel gezellig, volgend jaar weer. -
9 december 2012 om 14:41
v.d.Looij reageerde op Waarschijnlijk vestiging van Action in Nederweert
p. s action moet ook in Nederweert komen op de plaats Wijen meubelen lag fijne groten winkel wij moeten al voor iederen scheet naar weert -
8 december 2012 om 17:53
DJ. Peet. reageerde op DJ Joos Wolters start Serious Request Nederweert
DJ Joos veel succes!! DJ Peet, Stepp showservice. -
7 december 2012 om 20:49
Tjeu reageerde op Waarschijnlijk vestiging van Action in Nederweert
@ Ann en de rest, helemaal met je eens. Dat ze maar met de fiets gaan of met de benenwagen… Als je een keer per week boodschappen doet is een auto wel zo makkelijk. -
7 december 2012 om 20:47
ingrid reageerde op Sneeuwoverlast in centrum Nederweert beperkt door inzet van Harold Donkers
Helemaal super dit maar een punt van kritiek voor de gemeente dat het schandalig was hoe de hoofdwegen erbij lagen niet gestrooid en niet geveegd -
7 december 2012 om 17:13
jeanne reageerde op Waarschijnlijk vestiging van Action in Nederweert
zou geweldig zijn -
7 december 2012 om 15:30
manja reageerde op Waarschijnlijk vestiging van Action in Nederweert
laat maar komen die action die gaat zeker lopen hier hoeven we tenminste niet meer naar weert -
7 december 2012 om 15:29
manja reageerde op Waarschijnlijk vestiging van Action in Nederweert
helemaal mee eens -
7 december 2012 om 15:20
klaas reageerde op Waarschijnlijk vestiging van Action in Nederweert
Doen, dan hoef ik niet naar Weert of Someren voor te winkel. Ik vind het wel een aanwinst. -
7 december 2012 om 13:05
Henk Geraats reageerde op Waarschijnlijk vestiging van Action in Nederweert
Die verhuisd naar terrein Emte/Wijen -
7 december 2012 om 12:29
Sil reageerde op Waarschijnlijk vestiging van Action in Nederweert
hier sluit ik me helemaal bij aan An. -
7 december 2012 om 11:29
An reageerde op Waarschijnlijk vestiging van Action in Nederweert
Hoezo parkeren een probleem? Er is helemaal geen probleem indien de medewerkers van de Rabobank en het gemeentehuis niet de parkeerplaatsen de gehele dag bezet houden. Dan zijn er immers parkeerplaatsen genoeg voor het winkelend publiek!! -
7 december 2012 om 09:33
Lida reageerde op Waarschijnlijk vestiging van Action in Nederweert
Uh….en Jan Linders dan? -
7 december 2012 om 08:16
Henk Geraats reageerde op Waarschijnlijk vestiging van Action in Nederweert
Volgens mij komt Action in het pand waar nu Jan Linders in zit!
Advertentie
Oeps, je hebt kennelijk een foutje gespot.
Fijn dat je ons op de hoogte brengt. Met een paar klikken kun je ons hierover een berichtje sturen. We doen ons best het foutje zo snel mogelijk te herstellen en je hiervan op de hoogte te brengen.
Advertentie
Advertentie






