Reacties
-
5 juni 2026 om 07:57
Henk reageerde op Auto's botsen op kruising Lindenstraat en Randweg Zuid in Nederweert
Groen , oranje , ROOD; Stop!! Heel simpel. -
4 juni 2026 om 22:27
Tup reageerde op Auto's botsen op kruising Lindenstraat en Randweg Zuid in Nederweert
Dit is al zoveelste aanrijding op de wegen rondom Nederweert. Ik vraag mij af waar het nou aan ligt. Slechte chauffeurs ? ,verkeerslichten werken niet goed ? , onoverzichtelijke kruispunten ? Te druk op de wegen ? Wist ik het antwoord maar. -
4 juni 2026 om 16:47
Frans reageerde op Bikkel bereikt 5.000 kilometer
Moet maar niet naar Mieska Gorka gaan, daar heb ik slechte herinneringen aan (erg ondankbaar) en daar weten ze de weg naar Nederweert ook niet meer… -
4 juni 2026 om 16:44
Fiepke reageerde op Chris Salimans bereikt Alpe d'Huez na monstertocht van ruim 1.000 kilometer
Beste Aandacht krijger:wat een domme reactie, wist je de weg niet dat je het 5x moest proberen en zelfs te voet niet boven kwam? -
4 juni 2026 om 14:20
Gert Thomassen reageerde op ‘Alles moet kloppen, afscheid nemen doe je maar één keer’
Diep onder de indruk van “ Hoeve de Zwingel” Gisteren, 3 juni 2026 hebben wij de as van mijn zusje Herma verstrooid en heeft Wiljo ons rondgeleid . Als oud Nederweertenaar voelde alles goed! Tezijnertijd wil ik ook naar mijn roots, al hoop ik dat dat nog een tijdje duurt. Mijn complimenten. -
4 juni 2026 om 14:15
Gemmie van Gemert – Meevis reageerde op Eetpunt Ospels Uitje viert 15-jarig jubileum
Beste vrijwilligers van het Eetpunt in Ospel, ja zij zijn echt onmisbaar. En Henk Venner en Geertje Creemers-Brinkmans de iniatief nemers toentertijd. Van harte gefeliciteerd met jullie 15 jarig bestaan, zo zie je maar waar een klein Pieel dorp groot in kan zijn op Doospel. Wij wensen jullie alle de beste wensen toe, in goede gezondheid en succes toe. In een woord nee twee Super Geweldig. Moge de mensen nog lang van jullie lekker eten genieten. Dankjewel. Wiel en Gemmie van Gemert – Meevis. -
4 juni 2026 om 14:13
Thea Stultiens reageerde op Chris Salimans bereikt Alpe d'Huez na monstertocht van ruim 1.000 kilometer
Echt geweldig wat een prestatie! -
4 juni 2026 om 13:06
Erfgoedgemeenschap Nederweert reageerde op Meer dan 20.000 unieke kinderboeken wisselen van eigenaar
Mooi dat deze indrukwekkende boekencollectie niet alleen behouden blijft, maar vooral ook gebruikt gaat worden. Leren lezen en stimuleren tot lezen is misschien wel belangrijker dan ooit. Complimenten aan het adres van de kartrekkers van dit mooie initiatief! -
4 juni 2026 om 12:44
M Stultjens reageerde op Chris Salimans bereikt Alpe d'Huez na monstertocht van ruim 1.000 kilometer
Petje af !! Wat n bikkel, geen half werk alles wat je aanpakt volle % -
4 juni 2026 om 12:00
Inwoner reageerde op Chris Salimans bereikt Alpe d'Huez na monstertocht van ruim 1.000 kilometer
Beste aandacht krijgen Domme opmerking Juist wel aandacht -
4 juni 2026 om 10:30
Aandacht krijgen reageerde op Chris Salimans bereikt Alpe d'Huez na monstertocht van ruim 1.000 kilometer
Jaren terug deze 5 keer gefietst en gelopen , maar aandacht wilde we niet. -
4 juni 2026 om 10:28
Steump reageerde op Illegale vuurwapens en vangmiddelen aangetroffen in pand Leudal
En waarom wordt er in de Peel niks gedaan tegen illegale jacht / stroperij . Er zijn heel wat jagers die dagelijks stropen daar en nog erger het zijn de zo genaamde aangestelde vd gemeente. -
4 juni 2026 om 08:27
Peter en Gerda Kneepkens reageerde op Overlijdensbericht | Drien Mooren-Tullemans †
Gecondoleerd en veel sterkte de komende tijd -
3 juni 2026 om 19:56
Jan Strous reageerde op Première documentaire over V.V. De Fieëstbieëste
De kans krijgen als jonge studenten om in het Munttheater deze film te mogen tonen is een pluim waard voor het management van het theater. Jongeren een kans geven, chapeau. -
3 juni 2026 om 19:47
Richard de Voer reageerde op Chris Salimans bereikt Alpe d'Huez na monstertocht van ruim 1.000 kilometer
Respect , ik ga Alpe d'huez 2027 fietsen -
3 juni 2026 om 15:34
Joop reageerde op Twee heerlijke soepen bij Soep & Zo
Is het ook Toos ,leuke gezellige groepje mensen -
3 juni 2026 om 15:33
Joop reageerde op Twee heerlijke soepen bij Soep & Zo
Dankjewel Gerrie. Graag gedaan en bedankt voor het compliment,is voor ons een genot om soep te mogen maken in de mooie ruime van het PSW gebouw -
3 juni 2026 om 10:48
Fiepke reageerde op Portefeuilleverdeling college van B&W van Nederweert
Ja Henk, als je dan toch in de stukken duikt Google dan maar eens bij hoeveel onfrisse en corrupte zaken deze partij in Limburg betrokken is, heeft niets met politiek maar het met het netwerk en de houding van de politici te maken..zou mijn inziens toch anders moeten anders glijden we nog verder af naar een 3e wereld land waar deze praktijken schering en inslag zijn! -
3 juni 2026 om 09:35
Henk reageerde op Portefeuilleverdeling college van B&W van Nederweert
Het is hier pas 10x uitgelegd waarom er 4 wethouders zijn, dit is gewoon gal spuien. Lees je in en hou daarna gewoon je mond. -
2 juni 2026 om 20:36
Gerrie Kessels reageerde op Twee heerlijke soepen bij Soep & Zo
De soep was weer erg lekker Dank je wel, namens deelnemers en vrijwilligers van de Tref
Advertentie
Oeps, je hebt kennelijk een foutje gespot.
Fijn dat je ons op de hoogte brengt. Met een paar klikken kun je ons hierover een berichtje sturen. We doen ons best het foutje zo snel mogelijk te herstellen en je hiervan op de hoogte te brengen.
Advertentie
Advertentie






