Skip to content

Reacties

  • 8 juni 2026 om 12:36
    Sjors Uuldriks reageerde op Overlijdensbericht | Ad Geleijns †

    Geconduleerd en heel veel sterkte ,
  • 8 juni 2026 om 12:16
    Jan,Margriet en Dionne Hermans reageerde op Overlijdensbericht | Ad Geleijns †

    Beste Sibillla en familie, Een prachtige, vriendelijke , sportieve, Ad is er niet meer! Onze oprechte condoleances met het overlijden! Mooie herinneringen aan Ad, hij was zo trots dat hij Dionne tennissen had mogen leren! Hij deed het met passie en plezier voor haar! Een groot gemis nu hij er niet meer is! Voor jullie allen heel veel sterkte voor nu en in de toekomst om dit verlies een plek te kunnen geven!
  • 8 juni 2026 om 11:30
    Monique Sieben-Maes reageerde op Overlijdensbericht | Ronald Maandag †

    Heel veel sterkte samen
  • 8 juni 2026 om 11:27
    Jos en Rini van Roij reageerde op Overlijdensbericht | Ad Geleijns †

    Beste familie Geleijns Van harte gecondoleerd met het het overlijden van Ad. Veel sterkte toegewenst
  • 8 juni 2026 om 11:21
    Joos wolters reageerde op De grote WK deel, like en win-actie van de Kleine Winst

    Jaa zeker als huis DJ mag ik niet ontbreken tijdens het WK en jaa besteed nu al aandacht aan het WK !!!
  • 8 juni 2026 om 11:20
    Ria van Montfort- Bergh reageerde op Overlijdensbericht | Ronald Maandag †

    Gecondoleerd en heel veel sterkte voor nu en in de toekomst
  • 8 juni 2026 om 11:03
    Frans Everaerts reageerde op Verdriet om overleden kat op Den Akker

    Erg dapper buitengebied bewoner om iemand zo te kijk te zetten zonder je naam te noemen! Ik ben een groot dierenliefhebber, zorg dagelijks voor de hond van de buren, hou de omgeving schoon van zwerfvuil, heb allerlei voorzieningen aangebracht voor vogels, insecten etc etc en dan ben ik een barbaar? Maak je naam bekend als je zoiets schrijft of hou je klep dicht!
  • 8 juni 2026 om 11:02
    Truus Hoeben-Gielen reageerde op Overlijdensbericht | Ad Geleijns †

    Beste Familie Geleijns, Gecondoleerd met het verlies van Uw echtgenoot, Vader en Opa. Wij wensen U heel veel sterkte met dit verlies. Meijel: Truus Hoeben-Gielen (Truus van Meister Gielen) Krakow (Polen): Andrea, Guido en Pim Hoeben
  • 8 juni 2026 om 10:47
    Leny kneepkens reageerde op Overlijdensbericht | Ad Geleijns †

    Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst. Ik hou mooie herinneringen over die ik had met Ad, op de woensdagen met de kinderen op de tennisbanen van NTC'72
  • 8 juni 2026 om 10:18
    Ine en Theo Smeets reageerde op Overlijdensbericht | Ronald Maandag †

    Marlies en familie heel veel sterkte met het verlies van Ronnie
  • 8 juni 2026 om 09:16
    Malou reageerde op Overlijdensbericht | Ronald Maandag †

    ❤️
  • 8 juni 2026 om 05:40
    Jos Jonkers reageerde op Verhalen van vroeger, voor iedereen van nu

    Wederom net als www.showeerterland.nl een mooie verrijking vanen over de regionale geschiedenis. Het laden van de tijdmachine ben ik zeer benieuwd naar.
  • 8 juni 2026 om 00:28
    buitengebied bewoner reageerde op Verdriet om overleden kat op Den Akker

    Frans Everaerts tja je bewijst wel 1 ding MENSEN zijn 1000% erger als dieren en je bent er een van. walgelijke reacties hier… de natuur is de natuur maar de mens is het meest barbaars. Met woorden slachten doden en vooral ik ik ik … de echte natuur barbaar is de mens….. ik zal geen traan laten voor dit soort volk
  • 7 juni 2026 om 21:28
    Louis Boonen reageerde op Eindse Boys is gepromoveerd naar de 4e klasse

    Beste Boys Van harte gefeliciteerd met de promotie naar de 4e klasse. Mooie derby volgend jaar Heel veel succes.
  • 7 juni 2026 om 21:12
    carin klaessens reageerde op Verdriet om overleden kat op Den Akker

    hallo allemaal, ik heb alle reacties gelezen, en wil hier graag op reageren, ben geboren in Nederweert maar vanaf 1976 ben ik alleen, verhuist naar den Haag en nu Scheveningen,, mijn ouders woonde in Boeket, waren geen kattenliefhebbers ik ook niet maar nu heb ik 2 honden en 2 katten, de katten gaan ook hun eigen gang hebben kattenluik…en die verantwoording ligt bij mij.. ook bij mij is tijdens de corona periode een poes dood gereden, en ik was blij dat de pp die haar gevonden heeft de dieren ambu heeft gebeld en zo kreeg ik het ook te horen.. ik kan natuur liefhebbers begrijpen als er nestjes worden geroofd, maar dat kan ook een marter of rat zijn.. dan de vraag moet een kat 24 uu binnenshuis blijven, ik vind van niet, mijn oom in Boeket had op het erf vele katten lopen die in de schapenstal hun huis hadden, want ze waren er om de muizen op te jagen.. Carla uit in haar bericht of iemand haar uitleg kan geven of iets gezien heeft, of de pp die de kat bij de boom heeft gelegd, Carla is niet met een verwijzend vingertje bezig, want Carla weet ws uit ervaring van jaren katers en poezen te hebben gehad dat een ongeluk in een klein hoekje zit. Zie het als een soort rouw verwerking,, aan allen die zich negatief hebben uitgelaten naar Carla toe, wil ik wel uiten is er enige vorm van empatie . een kat is ja een jager, en zal dat blijven ook al staat er thuis eten.. dit wilde ik kwijt.. het is geen kritiek maar een uitlating
  • 7 juni 2026 om 18:21
    Frans Everaerts reageerde op Verdriet om overleden kat op Den Akker

    Het gaat hier om essentiële gedachtes, katten zijn in hun hele wezen jagers en doden dus ook voor hun plezier en uit speelsheid andere dieren, heeft m.i. niets met verdriet te maken maar met realiteitszin! Ik ben het in elk geval eens met de reactie’s ook al omdat ik vogels en biodiversiteit belangrijker vind dan kattenliefde!
  • 7 juni 2026 om 18:11
    Joost Florie reageerde op Joeri Schroijen kampioen met U19 Fortuna Sittard

    Proficiat Joeri !
  • 7 juni 2026 om 16:47
    Wil Delahaije reageerde op Verdriet om overleden kat op Den Akker

    Wat en liefdeloze, harteloze reacties op dood van die kat. Mensen in auto's zijn de boosdoeners van zoveel aanrijdingen met dieren ( en mensen).
  • 7 juni 2026 om 16:46
    Lenie reageerde op Verdriet om overleden kat op Den Akker

    Wat zijn jullie toch erg hard voor iemand die toch verdrietig mag zijn om haar poes die overleden is. Een kat is nu eenmaal heel moelilijk thuis te houden en dat heeft niets met goede of slechte verzorging te maken
  • 7 juni 2026 om 15:12
    Frans Everaerts reageerde op Verdriet om overleden kat op Den Akker

    Begin vorige week tijdens het Zappen (zwerfafval pakken) heb ik op dat punt ook al gekeken wat daar zo stonk, ik meende dat het een dode vis was maar kon niet direct iets vinden, waarschijnlijk heeft een visser (die daar enkele keren per week zit te vissen) de kat gevonden en boven bij de boom gelegd…lag er volgens mij dus al langer!

Advertentie

Advertentie

Foutje gespot?

Oeps, je hebt kennelijk een foutje gespot.
Fijn dat je ons op de hoogte brengt. Met een paar klikken kun je ons hierover een berichtje sturen. We doen ons best het foutje zo snel mogelijk te herstellen en je hiervan op de hoogte te brengen.

Advertentie

2026-06-26_autobrand_parallelweg_weert-4
Voorbijgangers zagen de brand
26 juni 2026 | 22:58
2026-06-26-Werk-van-Godelieve-Geurts-in-Kunstcentrum-Weert2
Onverzettelijke zachtheid
26 juni 2026 | 17:00
Afvalinzameling-afval-Van-Kaathoven-Nederweert-Kliko-duobak-8
Maandag 29 juni nieuwe ronde
26 juni 2026 | 15:15
Jongeren-jeugd-samen
Verbinding, plezier en vriendschap
26 juni 2026 | 15:00

Advertentie