De deelnemers van Zonnebloem Ospel hebben woensdag 17 juni een bezoek gebracht aan De Groote Peel in Ospel.
Zonnebloem Ospel
Tijdens het uitstapje werd eerst een gezellige wandeling gemaakt. De weersomstandigheden waren daarbij ideaal, waardoor de deelnemers volop konden genieten van de natuur.
Na afloop werd de groep gastvrij ontvangen door Coen van der Zanden in de Peelkiosk. Daar stond een heerlijke lunch klaar voor de bezoekers.
Zonnebloem Ospel kijkt terug op een geslaagd en gezellig uitstapje.












Er zijn nog geen reacties geplaatst