Skip to content

Zonnebloem Ospel bezoekt De Groote Peel

23 juni 2026 | 18:00

De deelnemers van Zonnebloem Ospel hebben woensdag 17 juni een bezoek gebracht aan De Groote Peel in Ospel.

Zonnebloem Ospel

Tijdens het uitstapje werd eerst een gezellige wandeling gemaakt. De weersomstandigheden waren daarbij ideaal, waardoor de deelnemers volop konden genieten van de natuur.

Na afloop werd de groep gastvrij ontvangen door Coen van der Zanden in de Peelkiosk. Daar stond een heerlijke lunch klaar voor de bezoekers.

Zonnebloem Ospel kijkt terug op een geslaagd en gezellig uitstapje.

Advertentie

Er zijn nog geen reacties geplaatst


Plaats een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Advertentie

Foutje gespot?

Oeps, je hebt kennelijk een foutje gespot.
Fijn dat je ons op de hoogte brengt. Met een paar klikken kun je ons hierover een berichtje sturen. We doen ons best het foutje zo snel mogelijk te herstellen en je hiervan op de hoogte te brengen.

Advertentie

Meer nieuws

Milieustraat-Weert-3
Bekijk de openingstijden
23 juni 2026 | 19:00
2025_05_20-Gemeentehuis-Nederweert-1
Digitale enquête
23 juni 2026 | 16:00
2026-06-23-NIEUW-IN-VERKOOP-Burg-Van-Udenstraat-22-Nederweert2
Instapklare gezinswoning
23 juni 2026 | 14:00

Advertentie