Reacties
-
26 juni 2026 om 21:48
Neeltje reageerde op Ruim 10.000 verkeersboetes uitgedeeld in Nederweert
Tja dan kan je wel op elke hoek iemand neer zetten. Overal word hard gereden. -
26 juni 2026 om 20:44
Harry Verstappen reageerde op Ruim 10.000 verkeersboetes uitgedeeld in Nederweert
Waar gaan deze boete bedragen dan naartoe?? Naar eigen gemeente Nederweert of naar de landelijke melk koe ?Den haag -
26 juni 2026 om 20:44
Henk en Ine Tillemans-Janssen reageerde op Activiteitenprogramma Peelpodium mei 2026
Het optreden van Riverside Lane Duo, morgen 27 juni 2026 op het Peelpodium gaat niet door vanwege de hitte. -
26 juni 2026 om 18:28
A. Sensen reageerde op Wolf doodde acht schapen in Ospeldijk
Klopt wolven horen in de natuur maar niet hier. Het is hier nu veel te dicht bevolkt. Er moet eerst wat gebeuren voor dat er ingegrepen wordt. Die schapen dat is natuurlijk verschrikkelijk. Maar je kunt er op wachten tot ze de mens aanvallen. Terug de echte natuur in waar ze thuishoren. Is ook voor de wolf beter. -
26 juni 2026 om 17:52
D-indj reageerde op Ruim 10.000 verkeersboetes uitgedeeld in Nederweert
Iets meer dan 10.000 snelheids overtredingen dat wil zeggen op een jaar iets meer dan dan een overtreding per uur. De boetes hoeven niet omhoog maar de frequentie van controleren moet omhoog dan is de pakkans groter en worden de chauffeurs (hardrijders) vanzelf rustigere rijders. En dan zijn er politieke partijen die nog meer 30 km en 60 km zones willen, maar handhaven en meer controleren is veel harder nodig. Als de mensen de huidige snelheden al eens aanhouden hebben we al heelveel gewonnen. En kunnen we kosten van alle aanpassingen nuttiger besteden. -
26 juni 2026 om 17:49
Ospeldijk. reageerde op Wolf doodde acht schapen in Ospeldijk
Bewoner Ospel had u veel gedronken toen u dit schreef? -
26 juni 2026 om 17:45
Manders reageerde op Inzameling afval gestopt vanwege hitte
Toen ik bij Vangansewinkel werkten op de huisvuilwagen ,maakten we met dit weer gewoon onze route af. Lekker achterop de wagen in de zon met een briesje als deze reed. Waren wij toen toch is meer gewend ,of was dat Vangansewinkel beter betaalde?? -
26 juni 2026 om 17:41
N. Damus reageerde op Inzameling afval gestopt vanwege hitte
Beste gemeente Nederweert, hoe moeilijk kan het zijn om komende maandag de ronde af te maken? Het dan minder warm en je helpt er je eigen burgers mee, die anders het rottend GFT-afval terug in de schuur moeten zetten. Of gewoon aan de straat laten staan. -
26 juni 2026 om 16:32
Mtje reageerde op Inzameling afval gestopt vanwege hitte
Ik snap dat afval ophalen niet lang kan wachten maar je stuurt die mensen toch niet met 38-40 graden de straten door? Niemand wiens vuilnis niet 2-3 dagen had kunnen wachten. Verschrikkelijk voor die mensen -
26 juni 2026 om 16:25
N. Damus reageerde op Inzameling afval gestopt vanwege hitte
Say what!!! Dus we zetten het GFT afval gisteravond aan de straat voor als ze vroeg komen. Het staat de hele dag te bakken in de zon en deze temperaturen en dan zeggen jullie ‘laat nog maar twee weekjes staan, keumtj goot. ‘ -
26 juni 2026 om 15:57
Frisse wind reageerde op Samen op zoek naar een nieuwe burgemeester
Een frisse wind door Nederweert zou goed zijn. Iemand die voor de Nederweertenaren op komt , en knopen door hakt, in plaats op de foto met bloemen of gebak. Terwijl de burgemeester vorig jaar nog benoemd werd, zonder dat de burgers inspraak hadden . Heeft misschien geen zin gehad om een nieuw baantje te zoeken. Dus krijgt ze nu “ wacht “ geld. Als ze nu ook nog bekend maken wie er over de nieuwe burgemeester gaat ? En hopelijk geen oude burgemeester die ook weer de laatste jaartjes mee gaat. Dus wethouders en burgemeester ben transparant , en neem jullie burgers mee in de beslissing. -
26 juni 2026 om 15:45
Pierre vanne Tup reageerde op Ruim 10.000 verkeersboetes uitgedeeld in Nederweert
Omwonende: dan moeten ze daar géén bord neerzetten met een snelheid op van 30km/h, als je harder rijdt ben je in overtreding volgens het wetboek.. -
26 juni 2026 om 15:00
Riek reageerde op Overlijdensbericht | Bernd Zamulo †
Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst in deze moeilijke tijd. Riek Houtappels -
26 juni 2026 om 14:26
Omwonend reageerde op Ruim 10.000 verkeersboetes uitgedeeld in Nederweert
Hulsenweg is 30 km rijden te laag mag gerust 50 km zijn , staat een woonhuis. Mogen ze wel bekeuringen uitschrijven voor alle geparkeerde auto’s langs de weg in de berm bij de sportschool, vooral in de avond. Ospelseweg is ook 30 km wat traag is ! Midden door Ospel veel woningen, winkels met super slecht wegdek mag wel 50 km worden gereden!!! -
26 juni 2026 om 11:47
Wullem reageerde op Ruim 10.000 verkeersboetes uitgedeeld in Nederweert
Dan moeten ze eens op de Eindhovenseweg in Weert gaan controleren, daar wordt héél hard gereden het lijkt wel een racebaan! Vaak het dubbele van de toegestane snelheid….. -
26 juni 2026 om 11:37
AndersBeelenBellen reageerde op Samen op zoek naar een nieuwe burgemeester
@Henk, jij weet toch ook nog wel uit jouw tijd dat er een verschil is tussen wat de wet zegt over de rol van de burgemeester en hoe dat je dat invult als burgemeester? Sommige dossiers trek je dan als burgemeester naar je toe ipv de wethouders in hun waarde te laten. Is dat erg? Toen blijkbaar niet. Het toonde in elk geval wel bestuurskracht. -
26 juni 2026 om 11:26
bewoner ospel reageerde op Wolf doodde acht schapen in Ospeldijk
Doospel u beschrijft perfect hoe de mens met de natuur omgaat zullen we dan uw versie ook hierop uitvoeren en opruimen die sloopers.. de natuur was er voor ons en is er na ons maar de mens is zeer goed om de natuurlijke loop te ontwrichten. geen wonder dat er al zo veel dieren zijn uitgestorven en bedreigd in de laatste 100 jaar. is jammer van de schaapjes maar zo is de natuur want anders kun je ook vele type huisdieren opruimen ivm zij ook indirect en direct schade en onnodig leed veroorzaken. de natuur zal altijd zichzelf in balans proberen te brengen ivm zo de natuur altijd heeft gewerkt. maar ja de mens vind hier wat van en probeert vanalles en waarvan het meeste nog niet eens werkt maar goe lekker verder en door XD -
26 juni 2026 om 10:15
Pierre vanne Tup reageerde op Ruim 10.000 verkeersboetes uitgedeeld in Nederweert
Op Hulsenweg industrieterrein geldt een snelheid van 30km/h, je moet daar voor de aardigheid eens gaan meten, op de Hoofstraat moeten ze zsm een beperking instellen van max 60km/h daar wordt dagelijks geraasd met hoge snelheden! Op de Kruisstraat Eind geldt ook 30km/h, op het Eind vanaf de brug is bebouwde kom, ga daar maar eens meten…van mij mogen ze nog veel meer boetes uitdelen.. -
26 juni 2026 om 10:03
Bart reageerde op Ruim 10.000 verkeersboetes uitgedeeld in Nederweert
Hieruit blijkt dat de boetes nog steeds veel te laag zijn…… Appen, telefoneren en afval dumpen zouden met 10 moeten worden vermenigvuldigd. -
26 juni 2026 om 09:23
Karel reageerde op Ruim 10.000 verkeersboetes uitgedeeld in Nederweert
Dat hard rijden in Nederweert klopt helemaal, op de Molenweg staat een snelheidsmeter die netjes aangeeft je hard je rijdt, regelmatig zien wij snelheden boven de 70 km per uur, als topper heb ik 83 km gezien. Veel bewoners van de Molenweg klagen hierover maar er gebeurd niks.
Advertentie
Oeps, je hebt kennelijk een foutje gespot.
Fijn dat je ons op de hoogte brengt. Met een paar klikken kun je ons hierover een berichtje sturen. We doen ons best het foutje zo snel mogelijk te herstellen en je hiervan op de hoogte te brengen.
Advertentie
Advertentie






