Reacties
-
26 juni 2026 om 08:40
Theo Houben uit WEERT reageerde op Winnend idee Kinderraad komt tot leven: dialectles op basisscholen
WICHTER WEÎTE RAOD ///// De börgemeister van Ni-jwieërt,/ di-j loesterdje nao wichter gemotivieërdj,/ waat haaj ze ‘ne lôl,/ wichter pakdje de raodsrol,/ lésse ‘Plat kalle’ woeërte georganisieërdj.///// -
25 juni 2026 om 21:19
Doospel reageerde op Wolf doodde acht schapen in Ospeldijk
Een schade vergoeding prima , maar wat een leed hebben die beesten gehad ,tijd dat de wolf verdwijnt. Ze zijn gewoon uit gezet door de jagers, er zijn filmpjes op internet te vinden. Dus opruimen die wolven. Overigens een jaar of twee geleden liep er al een wolf in dit gebied , stond mooi op de camera beelden -
25 juni 2026 om 21:15
Doospel reageerde op Ospel Kermis opent vrijdag later vanwege extreme hitte
Als vlik en de prins maar maar gewoon open zijn . -
25 juni 2026 om 18:16
De groete reageerde op Samen op zoek naar een nieuwe burgemeester
Stomme zanik, beij wiert, of dat beter is. Ut graas is der net zoe dur as in neijwiert. Nog gein 1 procent wiltj bij wiert. -
25 juni 2026 om 16:11
William reageerde op Samen op zoek naar een nieuwe burgemeester
Lijkt me leuk: een eenvoudige enquête op Nederweert24 met louter en alleen de vraag: "Moet Nederweert fuseren met de gemeente Weert?" -
25 juni 2026 om 12:05
Henk reageerde op Samen op zoek naar een nieuwe burgemeester
Misschien even de bevoegdheden en rollen van een burgemeester opzoeken voordat je zoiets zegt. -
25 juni 2026 om 10:46
Burger reageerde op Samen op zoek naar een nieuwe burgemeester
Bospopper, je hebt helemaal gelijk. Enquêtes en andere inspraakmomenten zijn vooral bedoeld om de schijn van betrokkenheid te wekken. Net als bij participatie in Nederweert krijgen inwoners de indruk dat ze kunnen meedenken en meepraten, terwijl de belangrijkste keuzes al zijn gemaakt voordat de burger wordt geraadpleegd. -
25 juni 2026 om 09:17
Math. reageerde op Samen op zoek naar een nieuwe burgemeester
Beste Wiekser, ik denk dat het er meer dan 50% zijn! -
25 juni 2026 om 07:55
bospopper reageerde op Samen op zoek naar een nieuwe burgemeester
Het zou fijn zijn als we een burgemeester krijgen die goed kan besturen en voorop loopt in plaats van achter de ontwikkelingen aan. Iemand die staat voor de burgers in plaats van op de foto staan met burgers. Ik vraag me overigens wel af of we echt invloed hebben op de keuze. Maar dat is eigen aan het systeem -
25 juni 2026 om 03:22
Wiekser reageerde op Samen op zoek naar een nieuwe burgemeester
Jij komt zeker uit Weert? In Nederweert is geen hond te vinden die het met je eens is. -
24 juni 2026 om 22:20
Pierre vanne Tup reageerde op Samen op zoek naar een nieuwe burgemeester
Zal toch zeker met wachtgeld/pensioen te maken hebben, ze hebben het al zo slecht met al dat gebak en uitjes… -
24 juni 2026 om 21:39
Piet reageerde op Samen op zoek naar een nieuwe burgemeester
Een burgemeester die niet alleen maar op de foto gaat met iedereen om in de belangstelling te staan maar ook opkomt voor haar burgers. -
24 juni 2026 om 19:34
Joep reageerde op Samen op zoek naar een nieuwe burgemeester
Hoezo een nieuwe burgemeester? Ik meen eerder gelezen te hebben dat de huidige burgemeester zich vorig jaar rond deze tijd voor een nieuwe termijn heeft laten benoemen. Of lees ik het verkeerd? -
24 juni 2026 om 18:20
Thijs reageerde op Samen op zoek naar een nieuwe burgemeester
Een burgemeester die tussen de mensen staat. En er niet alleen is voor de agrarische sector. Een burgemeester die de veestapel durft aan te pakken. -
24 juni 2026 om 17:56
John reageerde op Samen op zoek naar een nieuwe burgemeester
Lijkt me geen goed idee. Grote kans dan we dan het afvalputje van Weert worden. -
24 juni 2026 om 15:24
Math. reageerde op Samen op zoek naar een nieuwe burgemeester
Waarom een nieuwe burgemeester? Gewoon fuseren met Weert! -
23 juni 2026 om 19:52
w w reageerde op Samen op zoek naar een nieuwe burgemeester
As het mer geine roojju wurtj. Dae van Wiert kan t r goot beij doon. Des pas ein busparing, en meij geltj vur Pinnenhof en nouwu butuum vur Ospel -
23 juni 2026 om 16:48
Jan reageerde op Vijf dode schapen aangetroffen in wei in Ospeldijk
Inmiddels is door BIJ12 bevestigd dat het een wolf was. Er zijn 8 schapen gedood in deze aanval. Bron: https://www.bij12.nl/onderwerp/wolf/verspreiding-wolf-in-nederland/#wolvenschade -
23 juni 2026 om 12:27
Kris reageerde op Gratis (Groot)ouder-Kind Gym door Negen
Je kunt je inschrijven voor meerdere dagen en locaties! Super fijn! -
21 juni 2026 om 23:06
Waar reageerde op BURGERNET | Getuigen gezocht: Bedrijfsinbraak Klaarstraat in Ospel
En de Klaarstraat is zo groot. Dit soort berichten zie je en je weet niet waar het is. Men heeft toch de hulp van de burger nodig volgens mij. Deze berichten zijn nutteloos.
Advertentie
Oeps, je hebt kennelijk een foutje gespot.
Fijn dat je ons op de hoogte brengt. Met een paar klikken kun je ons hierover een berichtje sturen. We doen ons best het foutje zo snel mogelijk te herstellen en je hiervan op de hoogte te brengen.
Advertentie
Advertentie






