Aanstaande zaterdag is het weer tijd voor de jaarlijkse flessenactie van Merefeldia.
Merefeldia
Vanwege het warme weer vragen de initiatiefnemers van de flessenactie om tijdens de flessenactie een extra handje te helpen. Heb je lege flessen, blikjes of kratten met statiegeld voor Merefeldia? Zet deze dan, indien mogelijk, alvast buiten bij de voordeur. Zo kunnen jeugdleden snel en efficiënt langs de huizen gaan en hoeven zij niet onnodig lang in de warmte onderweg te zijn.
Lukt het niet om de flessen buiten te zetten? Geen probleem! Je kunt je statiegeldflessen en blikjes ook zelf inleveren aanstaande zaterdag bij Merefeldia tussen 09.00 en 12.00 uur.
“Alvast hartelijk dank voor jullie medewerking én voor het steunen van Merefeldia. Samen maken we er een succesvolle actie van!”, aldus Merefeldia.






Er zijn nog geen reacties geplaatst