Skip to content

Opnieuw gaslek tijdens werkzaamheden in Laar

29 mei 2026 | 9:09

Op vrijdagochtend is er opnieuw een gaslek ontstaan bij werkzaamheden aan de Sint Sebastiaanskapelstraat in Laar. Dat gebeurde rond 8.25 uur. Op woensdag 27 mei ontstond ook al een gaslek tijdens werkzaamheden.

Gaslek Laar

De brandweer was al snel ter plaatse en ook de politie was aanwezig. De straat werd deels afgesloten. Netbeheerder Enexis is onderweg om het lek te dichten.

Advertentie

Er zijn nog geen reacties geplaatst


Plaats een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Advertentie

Foutje gespot?

Oeps, je hebt kennelijk een foutje gespot.
Fijn dat je ons op de hoogte brengt. Met een paar klikken kun je ons hierover een berichtje sturen. We doen ons best het foutje zo snel mogelijk te herstellen en je hiervan op de hoogte te brengen.

Advertentie

Meer nieuws

Burgernet-vermist-gezocht-1
Heb je tips? Bel dan naar 112
18 juni 2026 | 9:37
2026-06-17-Jack-en-Maria-Nouwen-50-jaar-getrouwd1
Bijzondere mijlpaal
18 juni 2026 | 9:00
20260617_Botsing-tussen-auto-en-scooter-op-Meijelsedijk-in-Ospel_1
Niemand mee naar het ziekenhuis
17 juni 2026 | 20:37
2026-06-16-Help-levens-redden-word-burgerhulpverlener
Bekijk de informatievideo
17 juni 2026 | 19:30

Advertentie