Skip to content

Formatie Midlife treedt  op in de Gunnerij

17 juli 2025 | 14:00

Andre en Henk vormen samen de formatie Midlife en maken er maandag 21 juli 2025  weer een gezellige middag van in de Gunnerij.

De Gunnerij

Ze spelen van 14.00 tot 16.00 uur en brengen gezellige dans- en meezing muziek uit de jaren zestig en zeventig alsmede Nederlandse, Duitse en Limburgse muziek voor de liefhebbers ten gehore. Er kan ook weer gedanst worden zoals gewoonlijk en iedereen is van harte welkom. De toegang is gratis en plezier gegarandeerd.

Advertentie

Er zijn nog geen reacties geplaatst


Plaats een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Advertentie

Foutje gespot?

Oeps, je hebt kennelijk een foutje gespot.
Fijn dat je ons op de hoogte brengt. Met een paar klikken kun je ons hierover een berichtje sturen. We doen ons best het foutje zo snel mogelijk te herstellen en je hiervan op de hoogte te brengen.

Advertentie

Meer nieuws

2026_06_16_Master_Ski_Racing_Nederland_opgericht_in_Weert
Team richt zich op skiërs van 30+
17 juni 2026 | 11:00
2026_06_16-Nederweerter_schrijver_presenteert_BIJzondere_trilogie_op_zomerbraderie
Paul Boot presenteert zijn BIJzondere boeken
17 juni 2026 | 9:00
2026_06_13-Volle-gaas-weekend-Ospel-Johan-02-6786-
Weekend vol races, muziek en spektakel
16 juni 2026 | 20:00

Advertentie