Skip to content

Gaslek Zwarteboordweg Ospeldijk

1 november 2024 | 11:21

Tijdens graafwerkzaamheden is vrijdagmorgen een gasleiding geraakt. Dat gebeurde op het terrein van de watercentrale van WML aan de Zwarteboordweg in Ospeldijk.

Gaslek

De brandweer van Meijel kwam met spoed ter plaatse om de situatie veilig te stellen. De gravers hebben hun werk tijdelijk stil moeten leggen. Netbeheerder Enexis komt ter plaatse om het lek op te sporen en te dichten. Niemand raakte gewond.

Advertentie

Er zijn nog geen reacties geplaatst


Plaats een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Advertentie

Foutje gespot?

Oeps, je hebt kennelijk een foutje gespot.
Fijn dat je ons op de hoogte brengt. Met een paar klikken kun je ons hierover een berichtje sturen. We doen ons best het foutje zo snel mogelijk te herstellen en je hiervan op de hoogte te brengen.

Advertentie

Meer nieuws

2026_06_24-Laatste_kans_om_expositie_van_Marcel_van_Hoef_te_bezoeken-1
Slotweekend in atelier en tuin
24 juni 2026 | 18:00
2026_06_24-Maak_kennis_met_Opera_voor_beginners
Interactieve lezingenreeks bij Bibliocenter
24 juni 2026 | 16:00
2026-06-24-Gamma-Singelloop-gecanceld
Lopers krijgen inschrijfgeld terug
24 juni 2026 | 15:00
2026-06-09-Informatieavond-nieuwbouwproject-Leukerstaete-Tromplaan-Weert2
29 ruime en duurzame appartementen
24 juni 2026 | 13:00

Advertentie