Skip to content

Bewoners laten iets aanbranden in magnetron

19 april 2021 | 10:58

Maandagmorgen is er iets aangebrand in een woning aan de Veenring in Ospel. Uit voorzorg werd de brandweer opgeroepen.

Magnetron

Er zou iets aangebrand zijn in een magnetron in de berging van de woning. De brandweer en twee politie eenheden waren snel ter plaatse maar gelukkig hoefde ze niet in actie te komen.

Advertentie

Er zijn nog geen reacties geplaatst


Plaats een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Advertentie

Foutje gespot?

Oeps, je hebt kennelijk een foutje gespot.
Fijn dat je ons op de hoogte brengt. Met een paar klikken kun je ons hierover een berichtje sturen. We doen ons best het foutje zo snel mogelijk te herstellen en je hiervan op de hoogte te brengen.

Advertentie

Meer nieuws

2026_06_26-Geslaagde_accordeon_en_harmonica_treffen_op_vaderdag
Ruim 80 bezoekers bij Dansrijck
26 juni 2026 | 10:00
2026_02_12-De_nieuwe_flitspaal_naast_N2661
Voornamelijk snelheidsovertredingen
26 juni 2026 | 9:00
Ospel-kermis-Henk-Roemen-12
Opening verschuift naar 19.00 uur
25 juni 2026 | 18:00
2026-06-22-Riverside-Lane-Duo-treedt-op-in-Amfitheater-Buitencentrum-De-Pelen
Veiligheid staat voorop
25 juni 2026 | 17:00

Advertentie