Skip to content

Gaslek Rijksweg-Noord Nederweert

15 april 2020 | 18:44

Woensdagmiddag hebben bewoners van een woning aan de Rijksweg-Noord in Nederweert gas geroken in hun tuin. Door hen werd vervolgens de brandweer ingeschakeld.

Gas

De brandweer van Nederweert kwam samen met het SIV ter plaatse. In de omgeving van het lek werden door de brandweerlieden metingen verricht. Ook werd een klein stuk in de omgeving afgezet.

Netbeheerder Enexis heeft het lek gedicht.

Advertentie

Er zijn nog geen reacties geplaatst


Plaats een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Advertentie

Foutje gespot?

Oeps, je hebt kennelijk een foutje gespot.
Fijn dat je ons op de hoogte brengt. Met een paar klikken kun je ons hierover een berichtje sturen. We doen ons best het foutje zo snel mogelijk te herstellen en je hiervan op de hoogte te brengen.

Advertentie

Meer nieuws

2026_27_06-Van_eur_vrinde_mojje_t_hebbe
Elke zaterdag een nieuw knipuigske
27 juni 2026 | 12:00
2026-06-22-Jong-Vlikke-Carwash-op-zaterdag-4-juli
Mis ‘m niet
27 juni 2026 | 11:00
Boem-Met-een-knal-startte-de-ticketverkoop-van-Guulkes-Lakeside-Music-Night-tijdens-Ospels-Kermisconcert-22
Verwachte hoge temperaturen
27 juni 2026 | 10:22
20251008_NLP-Drive-Rijopleiding-Nu-nog-herkenbaarder_1
Sanna van Gerwen uit Weert
27 juni 2026 | 9:29

Advertentie