Skip to content

Vuilniswagen kapot, duobakken in Ospel worden alsnog geleegd

12 maart 2019 | 10:38

Gisteren, maandag 11 maart, is de vuilniswagen halverwege de ophaalronde in Ospel kapot gegaan. Er is daarna geen afval meer opgehaald, zo meldt de gemeente Nederweert.

Alsnog geleegd
Vandaag, dinsdag 12 maart, zal Renewi alsnog de duobakken legen waarbij dat gisteren niet is gebeurd.

Advertentie

Er zijn nog geen reacties geplaatst


Plaats een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Advertentie

Foutje gespot?

Oeps, je hebt kennelijk een foutje gespot.
Fijn dat je ons op de hoogte brengt. Met een paar klikken kun je ons hierover een berichtje sturen. We doen ons best het foutje zo snel mogelijk te herstellen en je hiervan op de hoogte te brengen.

Advertentie

Meer nieuws

2026-06-27_ongeval_ringbaan_noord_weert-1
Twee inzittenden naar ziekenhuis
27 juni 2026 | 19:03
2026_27_06-Van_eur_vrinde_mojje_t_hebbe
Elke zaterdag een nieuw knipuigske
27 juni 2026 | 12:00
2026-06-22-Jong-Vlikke-Carwash-op-zaterdag-4-juli
Mis ‘m niet
27 juni 2026 | 11:00
Boem-Met-een-knal-startte-de-ticketverkoop-van-Guulkes-Lakeside-Music-Night-tijdens-Ospels-Kermisconcert-22
Verwachte hoge temperaturen
27 juni 2026 | 10:22

Advertentie