Skip to content

Brandje op de Nieuwstraat in Ospel

31 december 2018 | 19:49

Maandagavond, oudejaarsavond, is er brand ontstaan in een berm aan de Nieuwstraat in Ospel. Een stapeltje hout is, zeer waarschijnlijk, aangestoken.

De brandweer werd opgeroepen en wist het brandje snel te blussen. Wie voor de brand verantwoordelijk is, is niet duidelijk.

Advertentie

Er zijn nog geen reacties geplaatst


Plaats een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Advertentie

Foutje gespot?

Oeps, je hebt kennelijk een foutje gespot.
Fijn dat je ons op de hoogte brengt. Met een paar klikken kun je ons hierover een berichtje sturen. We doen ons best het foutje zo snel mogelijk te herstellen en je hiervan op de hoogte te brengen.

Advertentie

Meer nieuws

2026-06-27_ongeval_ringbaan_noord_weert-1
Twee inzittenden naar ziekenhuis
27 juni 2026 | 19:03
2026_27_06-Van_eur_vrinde_mojje_t_hebbe
Elke zaterdag een nieuw knipuigske
27 juni 2026 | 12:00
2026-06-22-Jong-Vlikke-Carwash-op-zaterdag-4-juli
Mis ‘m niet
27 juni 2026 | 11:00
Boem-Met-een-knal-startte-de-ticketverkoop-van-Guulkes-Lakeside-Music-Night-tijdens-Ospels-Kermisconcert-22
Verwachte hoge temperaturen
27 juni 2026 | 10:22

Advertentie