Skip to content

Vrouw gewond na botsing op fietspad

17 oktober 2018 | 18:46

Op het fietspad bij de kruising Roermondseweg met de Ringbaan-Oost in Weert zijn woensdagmiddag een fietsster en een scooterrijdster met elkaar in botsing gekomen.

De bestuurster van de snorscooter raakte daarbij gewond. Ze is per ambulance naar het ziekenhuis gebracht. De vrouw was tijdelijk haar bewustzijn kwijt. Voorbijgangers schoten te hulp.

De vrouw met de fiets kwam met de schrik vrij en kon haar weg vervolgen.

Foto’s Weertdegekste

Advertentie

Er zijn nog geen reacties geplaatst


Plaats een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Advertentie

Foutje gespot?

Oeps, je hebt kennelijk een foutje gespot.
Fijn dat je ons op de hoogte brengt. Met een paar klikken kun je ons hierover een berichtje sturen. We doen ons best het foutje zo snel mogelijk te herstellen en je hiervan op de hoogte te brengen.

Advertentie

Meer nieuws

Foto | Rijkswaterstaat
Voorbereidende werkzaamheden beginnen op 29 juni
22 juni 2026 | 13:00
2026-06-22-Synchroonshow-ZPC-Nederweert-op-27-juni
Kom je ook een kijkje nemen?
22 juni 2026 | 12:00
20260622_Gaslekkage-aan-Staat-in-Nederweert_4
Niemand raakte gewond
22 juni 2026 | 11:32
Foto | farknot - depositphotos.com
Een kleine blijk van waardering
21 juni 2026 | 16:00

Advertentie