Skip to content

Inbrekersgilde actief in regio

27 november 2014 | 22:24

inbraakDonderdagmiddag en avond zijn inbrekers actief geweest in de regio, zo laat de politie via Facebook weten.

Inbrekersgilde actief in regio

Er is onder andere ingebroken in de plaatsen Ell, Roggel, Heythuysen en Kelpen-Oler. In de laatste plaats werden de inbrekers rond zeven uur overlopen door de bewoonster die thuis kwam.

Zie je iets verdachts, personen of voertuigen bel dan met de politie via 112 of 0900-8844.

Advertentie

2 Reacties

    • Ja of ze spreken accent zonder Nederlands.


Plaats een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Advertentie

Foutje gespot?

Oeps, je hebt kennelijk een foutje gespot.
Fijn dat je ons op de hoogte brengt. Met een paar klikken kun je ons hierover een berichtje sturen. We doen ons best het foutje zo snel mogelijk te herstellen en je hiervan op de hoogte te brengen.

Advertentie

Meer nieuws

2026-06-23-NIEUW-IN-VERKOOP-Burg-Van-Udenstraat-22-Nederweert2
Instapklare gezinswoning
23 juni 2026 | 14:00
2026_06_23-Geslaagde_adverteerdersavond_Pins_en_PInts4
Bijna 70 deelnemers aanwezig
23 juni 2026 | 12:00
2026-06-22-Jongeren-wijzen-de-weg-naar-een-hoopvolle-toekomst
Vijf jongeren ontvangen de Eerste Heilige Communie
23 juni 2026 | 10:00
Foto | depositphotos.com - matfron
Enthousiasme, inzet en zangplezier staan voorop
23 juni 2026 | 9:00

Advertentie