Skip to content

Koper gestolen van kerk in Ospel

7 januari 2013 | 21:29

Bij de kerk in Ospel is koper gestolen. Er zijn twee koperen bliksemafleiders gestolen met een totale lengte van ongeveer 3 meter.

Wanneer het gebeurd is weet Koster Jo Hermans niet. “Het is nu pas opgemerkt maar waarschijnlijk heeft de diefstal al eerder plaatsgevonden, het is immers op een plaats waar het niet direct opvalt, zeker valt het niet te zeggen”

Inmiddels heeft zich via Ospel-Actueel een inwoner van Ospel gemeld die €150 uitlooft aan diegene die kan melden wie dit gedaan heeft.

Via Ospel-Actueel

Advertentie

Er zijn nog geen reacties geplaatst


Plaats een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Advertentie

Foutje gespot?

Oeps, je hebt kennelijk een foutje gespot.
Fijn dat je ons op de hoogte brengt. Met een paar klikken kun je ons hierover een berichtje sturen. We doen ons best het foutje zo snel mogelijk te herstellen en je hiervan op de hoogte te brengen.

Advertentie

Meer nieuws

Foto | farknot - depositphotos.com
Een kleine blijk van waardering
21 juni 2026 | 16:00
2026-06-20-Witte-Anjer-Perk-geopend-in-Weert16
Erkenning en respect voor veteranen
20 juni 2026 | 20:30
20260620_Gezellige-vaderdag-activiteit-op-De-Hummelhoeve_4
Onder een stralend zonnetje
20 juni 2026 | 16:00

Advertentie