Skip to content

Paard komt vast te zitten in moeras Ospel

30 september 2012 | 20:15

Aan de Mussenbaan in Ospel is zondag middag een paard vast komen te zitten in een moeras vlak bij de Peel.

Het paard was losgebroken uit een sjees en het moerasgebied ingelopen. Toen de brandweer ter plaatse kwam was het dier al op eigen kracht los gekomen uit het moeras.

De sjees is met mankracht en de Tankautospuit van Meijel eruit gehaald.

De eigenaar heeft de verdere verzorging van het dier overgenomen van de brandweer.

Via NieuwsWeert en Regiomeldingen

Advertentie

Er zijn nog geen reacties geplaatst


Plaats een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Advertentie

Foutje gespot?

Oeps, je hebt kennelijk een foutje gespot.
Fijn dat je ons op de hoogte brengt. Met een paar klikken kun je ons hierover een berichtje sturen. We doen ons best het foutje zo snel mogelijk te herstellen en je hiervan op de hoogte te brengen.

Advertentie

Meer nieuws

Foto | Negen
Een gratis beweegactiviteit
22 juni 2026 | 19:00
2026-06-22-Riverside-Lane-Duo-treedt-op-in-Amfitheater-Buitencentrum-De-Pelen
Warme, akoestische sound
22 juni 2026 | 18:00
Geslaagde flessenactie in 2024
Opbrengst naar jeugdactiviteiten
22 juni 2026 | 17:00
2026-06-22-Summer-Glow-Event-bij-Salon-Arabesque
Goed voorbereid de zomer in
22 juni 2026 | 16:00

Advertentie