Skip to content

Hoe gaan we dit stoppen ?

16 september 2012 | 11:07

Het is bijna een vaste rubriek op Nederweert24, afval dumpen in de natuur. Daar waar ik een paar weken geleden nog een half bankstel tegen het lijf liep was het vanmorgen weer raak. Nagenoeg op de zelfde plaats vond iemand het nodig zijn overtollige troep in het groen te dumpen. Een lading plastic, papier en een gevulde afvalemmer. Toch triest als je bedenkt dat je papier en plastic overal in de gemeente gratis kunt aanbieden.

Wat mij betreft opsporen die vervuiler en een flinke boete.

Advertentie

Er zijn nog geen reacties geplaatst


Plaats een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Advertentie

Foutje gespot?

Oeps, je hebt kennelijk een foutje gespot.
Fijn dat je ons op de hoogte brengt. Met een paar klikken kun je ons hierover een berichtje sturen. We doen ons best het foutje zo snel mogelijk te herstellen en je hiervan op de hoogte te brengen.

Advertentie

Meer nieuws

Foto | Negen
Een gratis beweegactiviteit
22 juni 2026 | 19:00
2026-06-22-Riverside-Lane-Duo-treedt-op-in-Amfitheater-Buitencentrum-De-Pelen
Warme, akoestische sound
22 juni 2026 | 18:00
Geslaagde flessenactie in 2024
Opbrengst naar jeugdactiviteiten
22 juni 2026 | 17:00
2026-06-22-Summer-Glow-Event-bij-Salon-Arabesque
Goed voorbereid de zomer in
22 juni 2026 | 16:00

Advertentie