Skip to content

Aanhouding in Ospel na vernieling en bedreiging

11 september 2012 | 11:50

In de nacht van maandag op dinsdag rond 01.00 uur heeft de politie in een woning een 19-jarige bewoner aangehouden na bedreiging en vernieling.

De jongeman had ruzie met een medebewoner en had gedreigd hem wat aan te doen en had diverse vernielingen gepleegd in de woning. Bij aankomst van de agenten werd de jongen door vrienden en een medebewoner onder controle gehouden. Hij werd geboeid overgebracht naar het politiebureau voor insluiting en verhoor.

Advertentie

Er zijn nog geen reacties geplaatst


Plaats een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Advertentie

Foutje gespot?

Oeps, je hebt kennelijk een foutje gespot.
Fijn dat je ons op de hoogte brengt. Met een paar klikken kun je ons hierover een berichtje sturen. We doen ons best het foutje zo snel mogelijk te herstellen en je hiervan op de hoogte te brengen.

Advertentie

Meer nieuws

Foto | Negen
Een gratis beweegactiviteit
22 juni 2026 | 19:00
2026-06-22-Riverside-Lane-Duo-treedt-op-in-Amfitheater-Buitencentrum-De-Pelen
Warme, akoestische sound
22 juni 2026 | 18:00
Geslaagde flessenactie in 2024
Opbrengst naar jeugdactiviteiten
22 juni 2026 | 17:00
2026-06-22-Summer-Glow-Event-bij-Salon-Arabesque
Goed voorbereid de zomer in
22 juni 2026 | 16:00

Advertentie