Op vrijdag 31 augustus was in het gemeentehuis de afscheidsreceptie voor oud wethouder Mart van de Mortel. Om half 8 stond er al een behoorlijk lange rij wachtende mensen voor het gemeentehuis. Na iets meer dan een uur konden wij Mart en zijn vrouw Miep eindelijk de hand schudden en hun bedanken voor alles wat zij voor Nederweert hebben gedaan. Gezien de enorme belangstelling tijdens deze receptie mogen we vaststellen dat Mart een geweldige wethouder voor Nederweert is geweest. Mart zal het nu wel wat rustiger aan gaan doen maar wij weten zeker dat we hem vroeg of laat weer eens ergens tegenkomen.
Druk bezochte afscheidsreceptie Mart vd Mortel in Nederweert
1 september 2012 | 8:00
Advertentie
Oeps, je hebt kennelijk een foutje gespot.
Fijn dat je ons op de hoogte brengt. Met een paar klikken kun je ons hierover een berichtje sturen. We doen ons best het foutje zo snel mogelijk te herstellen en je hiervan op de hoogte te brengen.
Advertentie
Meer nieuws
Enthousiasme, inzet en zangplezier staan voorop
23 juni 2026 | 9:00
Warme, akoestische sound
22 juni 2026 | 18:00
Opbrengst naar jeugdactiviteiten
22 juni 2026 | 17:00
Advertentie









Er zijn nog geen reacties geplaatst