Skip to content

Waterleiding gesprongen Plattepeeldijk in Ospeldijk

19 augustus 2012 | 12:50

Aan de Plattepeeldijk in Ospel is vannacht rond 1:00 uur een waterleiding gesprongen. De waterleiding heeft het waarschijnlijk begeven door de wisselende waterdruk.

Lees meer op Ospeldijk.eu

Advertentie

Er zijn nog geen reacties geplaatst


Plaats een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Advertentie

Foutje gespot?

Oeps, je hebt kennelijk een foutje gespot.
Fijn dat je ons op de hoogte brengt. Met een paar klikken kun je ons hierover een berichtje sturen. We doen ons best het foutje zo snel mogelijk te herstellen en je hiervan op de hoogte te brengen.

Advertentie

Meer nieuws

2026-06-23-NIEUW-IN-VERKOOP-Burg-Van-Udenstraat-22-Nederweert2
Instapklare gezinswoning
23 juni 2026 | 14:00
2026_06_23-Geslaagde_adverteerdersavond_Pins_en_PInts4
Bijna 70 deelnemers aanwezig
23 juni 2026 | 12:00
2026-06-22-Jongeren-wijzen-de-weg-naar-een-hoopvolle-toekomst
Vijf jongeren ontvangen de Eerste Heilige Communie
23 juni 2026 | 10:00
Foto | depositphotos.com - matfron
Enthousiasme, inzet en zangplezier staan voorop
23 juni 2026 | 9:00

Advertentie