Skip to content

Bromfietsbestuurders opgevoerde brommers worden harder aangepakt

14 augustus 2012 | 19:40

De politie gaat flink harder op treden tegen opgevoerde brommers. Als je aangehouden wordt dan gaat de politie voortaan je kentekenbewijs innemen. Verder moet je binnen twee weken laten zien dat je brommer weer in originele staat is. Maar dat is nog niet alles. Ook je extra grote uitlaat of uitgehoonde cilinder moet je inleveren. Dat wordt dus een flink koste plaatje.

Via: de Limburger

Advertentie

Er zijn nog geen reacties geplaatst


Plaats een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Advertentie

Foutje gespot?

Oeps, je hebt kennelijk een foutje gespot.
Fijn dat je ons op de hoogte brengt. Met een paar klikken kun je ons hierover een berichtje sturen. We doen ons best het foutje zo snel mogelijk te herstellen en je hiervan op de hoogte te brengen.

Advertentie

Meer nieuws

2025_05_20-Gemeentehuis-Nederweert-1
Digitale enquête
23 juni 2026 | 16:00
2026-06-23-NIEUW-IN-VERKOOP-Burg-Van-Udenstraat-22-Nederweert2
Instapklare gezinswoning
23 juni 2026 | 14:00
2026_06_23-Geslaagde_adverteerdersavond_Pins_en_PInts4
Bijna 70 deelnemers aanwezig
23 juni 2026 | 12:00
2026-06-22-Jongeren-wijzen-de-weg-naar-een-hoopvolle-toekomst
Vijf jongeren ontvangen de Eerste Heilige Communie
23 juni 2026 | 10:00

Advertentie