Skip to content

Wethouder Wernink ontvangt wandelaars wandelvierdaagse Nederweert

11 augustus 2012 | 17:07

Vandaag was de vierde en laatste dag van de wandelvierdaagse in Nederweert. Meer dan 750 deelnemers zijn vanmiddag om 14:00 door wethouder Wernink ontvangen op het zonovergoten Raadhuisplein van Nederweert. Na vier dagen prachtig weer werden de wandelaars verwelkomd met bloemen door familie en vrienden. De sfeer was fantastisch en de organisatie, KVW Nederweert, kan terugkijken op een zeer geslaagde week.

Advertentie

Er zijn nog geen reacties geplaatst


Plaats een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Advertentie

Foutje gespot?

Oeps, je hebt kennelijk een foutje gespot.
Fijn dat je ons op de hoogte brengt. Met een paar klikken kun je ons hierover een berichtje sturen. We doen ons best het foutje zo snel mogelijk te herstellen en je hiervan op de hoogte te brengen.

Advertentie

Meer nieuws

2026_06_23-Zonnebloem_Ospel_bezoekt_De_Groote_Peel-2
Wandeling en lunch
23 juni 2026 | 18:00
2025_05_20-Gemeentehuis-Nederweert-1
Digitale enquête
23 juni 2026 | 16:00
2026-06-23-NIEUW-IN-VERKOOP-Burg-Van-Udenstraat-22-Nederweert2
Instapklare gezinswoning
23 juni 2026 | 14:00

Advertentie