
Het computernetwerk van de gemeente Weert is lam gelegd door een computer virus. Voor de gemeente een flinke dobber want het hele netwerk zal plat gelegd moeten worden om het virus te kunnen verwijderen. Het is nog onduidelijk of het virus wellicht ook verder verspreid is via een bijlage in emails’






Er zijn nog geen reacties geplaatst