Skip to content

Een jaar eettafel Ospel en abrikozenmousse

16 juli 2012 | 16:19

Weblog burgemeester EversOnlangs bestond de eettafel Ospel één jaar. Een prachtig initiatief vanuit de Ospelse gemeenschap. Natuurlijk gesteund door de Dorpsraad en de gemeente maar ook door het het Oranjefonds en de Rabobank. Eten is meer dan alleen het naar binnen werken van voedsel. Dat hebben ze in Ospel goed begrepen. Naast een gezonde voedzame maaltijd zijn het ook de sociale contacten die de maandelijke bijeenkomsten in de Haazehoof tot een waar feest maken. Inmiddels zijn er al zo’n 50 deelnemers. De burgemeester schuift aan.

Lees hier verder

Advertentie

Er zijn nog geen reacties geplaatst


Plaats een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Advertentie

Foutje gespot?

Oeps, je hebt kennelijk een foutje gespot.
Fijn dat je ons op de hoogte brengt. Met een paar klikken kun je ons hierover een berichtje sturen. We doen ons best het foutje zo snel mogelijk te herstellen en je hiervan op de hoogte te brengen.

Advertentie

Meer nieuws

2026_06_24-Laatste_kans_om_expositie_van_Marcel_van_Hoef_te_bezoeken-1
Slotweekend in atelier en tuin
24 juni 2026 | 18:00
2026_06_24-Maak_kennis_met_Opera_voor_beginners
Interactieve lezingenreeks bij Bibliocenter
24 juni 2026 | 16:00
2026-06-24-Gamma-Singelloop-gecanceld
Lopers krijgen inschrijfgeld terug
24 juni 2026 | 15:00
2026-06-09-Informatieavond-nieuwbouwproject-Leukerstaete-Tromplaan-Weert2
29 ruime en duurzame appartementen
24 juni 2026 | 13:00

Advertentie