Skip to content

Opening Buitencentrum De Pelen

17 juni 2012 | 11:40

De vernieuwde inrichting van het buitencentrum De Pelen is klaar! En het resultaat mag er wezen. Staatsbosbeheer is blij met deze metamorfose en laat de mensen uit de streek kennis maken met het vernieuwde buitencentrum. Op woensdag 13 juni was de feestelijke opening met gratis theater.

Verder zijn er aantrekkelijke openingsacties in de winkel van het buitencentrum. Natuurlijk kan er ook heerlijk gewandeld worden in De Groote Peel.

Locatie:

Nationaal Park De Groote Peel
Moostdijk 15
Ospel
Tel. 0495 – 641497

 

Advertentie

Er zijn nog geen reacties geplaatst


Plaats een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Advertentie

Foutje gespot?

Oeps, je hebt kennelijk een foutje gespot.
Fijn dat je ons op de hoogte brengt. Met een paar klikken kun je ons hierover een berichtje sturen. We doen ons best het foutje zo snel mogelijk te herstellen en je hiervan op de hoogte te brengen.

Advertentie

Meer nieuws

2026_06_26-Geslaagde_accordeon_en_harmonica_treffen_op_vaderdag
Ruim 80 bezoekers bij Dansrijck
26 juni 2026 | 10:00
2026_02_12-De_nieuwe_flitspaal_naast_N2661
Voornamelijk snelheidsovertredingen
26 juni 2026 | 9:00
Ospel-kermis-Henk-Roemen-12
Opening verschuift naar 19.00 uur
25 juni 2026 | 18:00
2026-06-22-Riverside-Lane-Duo-treedt-op-in-Amfitheater-Buitencentrum-De-Pelen
Veiligheid staat voorop
25 juni 2026 | 17:00

Advertentie