Skip to content

Reacties

  • 26 mei 2026 om 12:12
    Fam. van der Lans reageerde op Overlijdensbericht | Lies Stockmans – Lammers †

    Familie gecondoleerd met het verlies van deze sterke onafhankelijke oud-buurvrouw.
  • 26 mei 2026 om 11:35
    Henk reageerde op Windparken Peelregio krijgen slimme obstakelverlichting

    Beste omwonenden van de windmolens, we snappen allemaal dat het heel vervelend is maar er is nu voldoende (gerechtelijk) uitspraak gedaan waardoor je je er misschien toch maar eens bij neer moet leggen en online moet stoppen met klagen. Het wordt een beetje vermoeiend, we weten het nu wel. Groetjes
  • 25 mei 2026 om 18:40
    Anny Verdonschot reageerde op Overlijdensbericht | Lies Stockmans – Lammers †

    Beste familie. Van harte gecondoleerd met het verlies van jullie mam, oma, schoonmoeder en overgrootmoeder. Wij wensen jullie heel veel sterkte. Hub en Anny Verdonschot
  • 25 mei 2026 om 18:16
    Geert en Henny van Winkel-Vossen reageerde op Overlijdensbericht | Lies Stockmans – Lammers †

    Jos, Ciria en rest van de familie, Gecondoleerd en sterkte gewenst.
  • 25 mei 2026 om 18:01
    Monique Gijsen van Tuel reageerde op Overlijdensbericht | Lies Stockmans – Lammers †

    Gecondoleerd met het overlijden van Lies… Heel veel sterkte samen ✨️ Monique (kapster)
  • 25 mei 2026 om 15:48
    Carin Klaessens reageerde op Overlijdensbericht | Lies Stockmans – Lammers †

    Gecondoleerd aan U allen..
  • 25 mei 2026 om 15:15
    Jos & Petra Niessen reageerde op Overlijdensbericht | Lies Stockmans – Lammers †

    Gecondoleerd en heel veel sterkte met het verlies van moeder, schoonmoeder, oma en overgrootmoeder Jos & Petra Niessen
  • 24 mei 2026 om 18:32
    Tooske & Wiek Verheijen reageerde op Schutterij St. Odilia wint gemeentebeker

    Dames en Heren schuttersvrienden. Van harte gefeliciteerd met deze geweldige prestatie en een heel mooi begin van ons 70 jarig jubileumjaar
  • 24 mei 2026 om 17:13
    Gabriele Maassen reageerde op Overlijdensbericht | Bernd Zamulo †

    Liebe Henny, mein herzliches Beileid zum Tod von Bernd. Ich habe viele schöne Momente mit ihm im Erinnerung aus den wilden Jahren in Mönchengladbach. Mein Mann Lobo Maassen und er waren Freunde. Ich wünschte, sie treffen sich im Himmel. Viel Kraft und Mut dir und deiner Familie
  • 24 mei 2026 om 08:42
    Leon Vaes reageerde op Overlijdensbericht | Leo Bours †

    Gecondoleerd je was een geweldige meester.
  • 23 mei 2026 om 22:36
    Twan reageerde op Coalitieakkoord Samen vooruit voor Nederweert 

    Laat eens zien hoe jullie alle plannen gaan financieren?. Ik denk dat het spaarpotje snel leeg zal zijn, en veel plannen niet uitgevoerd gaan worden
  • 23 mei 2026 om 21:09
    Inwoonster reageerde op Gemeente wil woonwijk en woonwagenlocatie realiseren in Nederweert-Noord

    Er worden nu Tiny house gebouwd voor aan op Hoebenakker voor statushouders Komen er ook Tiny house voor de jeugd, starters van Nederweert
  • 23 mei 2026 om 21:04
    Inwoonster reageerde op Coalitieakkoord Samen vooruit voor Nederweert 

    Hopelijk zorgen ze er ook voor dat de jeugd snel de vergunningen krijgen voor een nieuw scouting gebouw. Zijn in oud afgeschreven unit en gebouw elke week de vrijwilligers bezig om de kinderen , jeugd een mooie tijd te geven. Zijn hierover al tiental jaren bezig met onderzoek.
  • 23 mei 2026 om 11:17
    Marc reageerde op Coalitieakkoord Samen vooruit voor Nederweert 

    Met deze groen linkse coalitie zal de vis duur betaald worden. Op hoop van zegen.
  • 23 mei 2026 om 09:00
    frans reageerde op Gemeente wil woonwijk en woonwagenlocatie realiseren in Nederweert-Noord

    Hallo Ber, je vergeet echter dat het destijds gekozen traject is, omdat de randweg naast het verkeer van de A2 richting Helmond, ook moest dienen om het verkeer vanuit Hoebenakker niet constant door de wijken hoefde te rijden, maar om Nederweert heen kon. Door Hoebenakker steeds uit te breiden zie je een (forse) toename van verkeer door de bebouwde kom van Nederweert, met alle ongewenste situaties van dien. kortom de destijds gekozen route was prima geweest en had geleid tot een aanmerkelijk leefbaarder Nederweert.
  • 23 mei 2026 om 08:18
    Wullemke reageerde op Coalitieakkoord Samen vooruit voor Nederweert 

    Ich wacht op excuses van dees coalitieparti-j aan de inwoeners van Ni-jwiert ( en vural aan de vurenigingen) over de wanprestatie van aafgelaupe jaore, met naame over de Pinnenhof en verkwisting van gemeinschapsgeldj.
  • 22 mei 2026 om 22:31
    Huub Scheffers. reageerde op Coalitieakkoord Samen vooruit voor Nederweert 

    Met dat bomenplan zou het fijn zijn om een grote boom te plaatsen midden in het hondenuitlaat hok aan de florastraat. Zodat de honden ook in de schaduw kunnen spelen.
  • 22 mei 2026 om 22:24
    Schieten we niets mee op reageerde op Windparken Peelregio krijgen slimme obstakelverlichting

    De omwonenden liggen wakker van het lawaai, niet van de lampen. Laten ze daar wat aan doen!
  • 22 mei 2026 om 22:16
    Sanneke reageerde op Windparken Peelregio krijgen slimme obstakelverlichting

    De nieuwe verlichtingssystemen voor windturbines zijn een schijnoplossing. Hoewel Zuidenwind hiermee de indruk wekt de omgeving te ontlasten, pleit deze coöperatie in haar officiële zienswijze aan de overheid juist voor een versoepeling van de normen. Dit betekent meer bescherming voor de exploitant, maar minder bescherming voor de omwonenden. Een werkelijk sociale oplossing is het stilleggen van de turbines tijdens de avond- en nachturen, zodat de buurt weer kan slapen. Juist daar werkt men niet aan mee. Daarnaast is er grote zorg over de uitstoot van Bisfenol A (BPA) door erosie van de turbinebladen. In Ospeldijk staan turbines zelfs in een kwetsbaar waterwingebied. Het is onaanvaardbaar dat het RIVM haar risicocijfers baseert op schattingen van bureaus die gelieerd zijn aan de windlobby (Netzero). Er is dringend behoefte aan onafhankelijke metingen en harde bewijzen, in plaats van dit interne "wij-van-wc-eend"-beleid met cirkelredenering. De nachtrust en gezondheid van omwonenden en de kwaliteit van ons drinkwater moeten altijd voorgaan.
  • 22 mei 2026 om 19:30
    w w reageerde op Coalitieakkoord Samen vooruit voor Nederweert 

    Een fout, deelname DNA.Zijn net van die burgemeester af. Jammer gemiste kans.

Advertentie

Advertentie

Foutje gespot?

Oeps, je hebt kennelijk een foutje gespot.
Fijn dat je ons op de hoogte brengt. Met een paar klikken kun je ons hierover een berichtje sturen. We doen ons best het foutje zo snel mogelijk te herstellen en je hiervan op de hoogte te brengen.

Advertentie

2026_27_06-Van_eur_vrinde_mojje_t_hebbe
Elke zaterdag een nieuw knipuigske
27 juni 2026 | 12:00
2026-06-22-Jong-Vlikke-Carwash-op-zaterdag-4-juli
Mis ‘m niet
27 juni 2026 | 11:00
Boem-Met-een-knal-startte-de-ticketverkoop-van-Guulkes-Lakeside-Music-Night-tijdens-Ospels-Kermisconcert-22
Verwachte hoge temperaturen
27 juni 2026 | 10:22
20251008_NLP-Drive-Rijopleiding-Nu-nog-herkenbaarder_1
Sanna van Gerwen uit Weert
27 juni 2026 | 9:29

Advertentie