Skip to content

Reacties

  • 14 juni 2026 om 14:10
    Plakkers komop. reageerde op Babette Gastrobar pakt uit tijdens Braderie Nederweert

    Hopelijk is het nederweerter volk eens actief en lopen iets verder als het " muziek plein " waar de bediening hopeloos is .
  • 14 juni 2026 om 14:08
    ZMK reageerde op Kom meer te weten over windturbine De Coöperwiek 

    Kolder bekijk eens hoeveel mensen ziek worden van die smerige molens en als afgeschreven zijn wie ruimt de rotzooi op , ook vd los gekomen coatings. Zullen niet die gasten zijn die er goed aan verdiend hebben.
  • 13 juni 2026 om 23:36
    Landbouw boer reageerde op Raadsinformatie | ‘Nieuwe woonwagenlocatie bij voorkeur in Hoebenakker-Noord’

    Marrianne herinnerd u zich nog de corona?? toen heel nederland niks mocht en warempel we ineens overal RUIM binnen de normen van alle belangrijke milieu normen zaten… wel apart want de boeren werkten gewoon door. Ik denk dat als u echt de fijnstofknelpunt wil aanhalen dat de gewone burgers maar eens een deel mogen oppakken inc mijzelf want WIJ stoten veel meer dan hun uit maar ze zijn een zo makkelijk doelwit voor mensen als u…. koop aub niets meer in de super want dan en echt pas dan doet u wat u preekt
  • 13 juni 2026 om 21:16
    Marcel reageerde op Inloopavond over gebiedsontwikkeling Ouwijck

    Denk na voor dat je daar gaat bouwen!!, wie wil er langs de oude hoofdtransportleidingen bouwen van de gasunie? Met alle beperkingen en gevaren.
  • 13 juni 2026 om 20:08
    Wieger reageerde op Babette Gastrobar pakt uit tijdens Braderie Nederweert

    Ze zijn goed bezig daar bij Babette!
  • 13 juni 2026 om 18:50
    Don reageerde op Inloopavond over gebiedsontwikkeling Ouwijck

    Ik dacht dat DNA nederweert van mening was dat dit niet de bedoeling was om daar een bedrijventerrein van te maken. Ben benieuwd wat ze gaan inbrengen om dit tegen te houden.
  • 13 juni 2026 om 18:45
    Jacques en Willy Gielen reageerde op Overlijdensbericht | Harry Verdonschot †

    Gecondoleerd met het overlijden van echtgenoot, vader en opa. Heel veel sterkte de komende tijd.
  • 13 juni 2026 om 18:37
    Marianne reageerde op Raadsinformatie | ‘Nieuwe woonwagenlocatie bij voorkeur in Hoebenakker-Noord’

    Kan de gemeenteraad dan ook eens kijken naar de kalkoenenstallen op Eind die, ondanks protest, toch volgezet zijn met kalkoenen. Verouderde stallen die binnen de bebouwde kom voor veel geur- en vliegenoverlast zorgen. Om maar te zwijgen van de bijkomende gezondheidsrisico's. Lijkt me ook echt een 'fijnstofknelpunt'.
  • 13 juni 2026 om 18:21
    Bewoner van een woonwagen. reageerde op Raadsinformatie | ‘Nieuwe woonwagenlocatie bij voorkeur in Hoebenakker-Noord’

    En toch zouden vele naar de schansstraat willen , een plek waar je een mooi parkje met woonwagens kunt maken, waar de mensen in rust kunnen wonen. Dichtbij de weg van Ospel naar Nederweert en binne door snel in Nederweert kunnen zijn.
  • 13 juni 2026 om 17:06
    Van den Hurk reageerde op Raadsinformatie | ‘Nieuwe woonwagenlocatie bij voorkeur in Hoebenakker-Noord’

    Knap staaltje communicatie van het gemeentehuis. Burgers en insprekers klagen over dat ze niet betrokken worden bij de locatiekeuze. De tientallen alternatieve plekken vallen onder geheimhouding. Je mag kiezen uit één optie, die van Hoebenakker. Maar alles komt goed volgens de gemeente, men mag volop inspraak hebben maar dan wel alleen nog maar over de inpassing van het kampje voor hun voordeur op de Molenakker. Dat is democratie met een heel kleine letter d. En in Nederweert vind men dat geen probleem.
  • 13 juni 2026 om 12:51
    Marjo en Jan Naus van Komen reageerde op Overlijdensbericht | Harry Verdonschot †

    Leny, kinderen, kleinkinderen en familie, gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst met het overlijden en afscheid van Harry. Jan en Marjo Naus
  • 13 juni 2026 om 07:26
    Jeanne en Huub Broens reageerde op Overlijdensbericht | Harry Verdonschot †

    Gecondoleerd en heel veel sterkte
  • 12 juni 2026 om 19:45
    Frans en leny kluskens -steijvers reageerde op Overlijdensbericht | Ronald Maandag †

    Beste marlies en familie, gecondoleerd en veel sterkte gewenst.
  • 12 juni 2026 om 18:25
    Hans van Riet reageerde op Er komt een tweede druk van het kroegenboek Haole klot!

    Mooi.
  • 12 juni 2026 om 18:09
    Jan zegveld reageerde op Overlijdensbericht | Ad Geleijns †

    Ad waas de ierste trainer woar ich meij te make haaj beej Merefeldia. Unne ierlikke gooje mins. Ad rustj zacht, ge hetj ut altied hiel goot gedoan, unne gooje mins blieft altied lève. Familie gecondoleerdj.
  • 12 juni 2026 om 18:06
    carin klaessens reageerde op Verdriet om overleden kat op Den Akker

    Frans ik ben geboren op de Heysterstraat en ook mijn ouders en ook ik hadden niks met katten, maar als ik bij mijn oom en tante was op Boeket speelde ik met de katten op het erf en in de schapenstallen, en gaf ze het laatste beetje melk uit de fles….maar U uitlating vind ik erg negatief..U zult daar wel een rede voor hebben, maar wat heeft het te maken met de vraagstelling v Carla die een huisdier moet missen , maar vast wel begrijpt dat een ongeval in een klein hoekje zit… Ga respectvol met elkaar om dan wordt het ook dragelijker
  • 12 juni 2026 om 16:42
    Ria van Montfort- Bergh reageerde op Overlijdensbericht | Harry Verdonschot †

    Gecondoleerd en heel veel sterkte. Chris en Ria
  • 12 juni 2026 om 16:22
    Esther van Klaveren reageerde op Op zoek naar de nachtzwaluw in De Groote Peel

    De nachtzwaluw zit ook bij Ommen op die zandvlakte. Vaak gehoord en gezien daar.
  • 12 juni 2026 om 16:19
    Piet Heerschap reageerde op Vrachtwagens, landbouwvoertuigen en bussen niet meer toegestaan op Kelperbrug (N280) 

    Plotsklaps valt uit de lucht “KELPER BRUG GESLOTEN” vanwege de slechte staat. Door het enorm achterstallig onderhoud kan dit zeker kloppen, de brug, heeft alleen een enkele keer een verfborstel gezien. Jarenlang nauwelijks groot onderhoud aan gedaan. Je zag de sluiting aankomen Rijkswaterstaat blijkbaar niet. De overlast van deze sluiting zal vooral zichtbaar zijn door sluipverkeer wat fors gaat toenemen, en voor overlast gaat zorgen. Veel landbouw, transport en andere bedrijven aan de N280 zijn de dupe. De de vraag wanneer brug hersteld is kent geen einddatum. Ik verwacht dat dit pas aan de orde komt in de plannen rondom aanpassingen N280. En dat zou nog eens hele tijd kunnen duren. Want ook Rijkswaterstaat zit op zwart zaad heb ik gelezen. Verder is oorverdovend stil over de brugsluiting in onze gemeentes, Weert -Nederweert en Leudal tot zover geen enkele reactie over de sluiting van deze niet onbelangrijke brug in een zeer drukke verkeersweg. Ik schat dat een dergelijke sluiting in het Westen meteen tot indringende vragen zou hebben geleid. Maar bij ons blijft het doodstil
  • 12 juni 2026 om 13:55
    ANNY BOUTEN – DOUVEN reageerde op Overlijdensbericht | Harry Verdonschot †

    Gecondoleerd en veel sterkte allemaal.

Advertentie

Advertentie

Foutje gespot?

Oeps, je hebt kennelijk een foutje gespot.
Fijn dat je ons op de hoogte brengt. Met een paar klikken kun je ons hierover een berichtje sturen. We doen ons best het foutje zo snel mogelijk te herstellen en je hiervan op de hoogte te brengen.

Advertentie

2026-06-26_autobrand_parallelweg_weert-4
Voorbijgangers zagen de brand
26 juni 2026 | 22:58
2026-06-26-Werk-van-Godelieve-Geurts-in-Kunstcentrum-Weert2
Onverzettelijke zachtheid
26 juni 2026 | 17:00
Afvalinzameling-afval-Van-Kaathoven-Nederweert-Kliko-duobak-8
Maandag 29 juni nieuwe ronde
26 juni 2026 | 15:15
Jongeren-jeugd-samen
Verbinding, plezier en vriendschap
26 juni 2026 | 15:00

Advertentie