Skip to content

Vrachtwagen in de sloot op de Eindhovensebaan in Nederweert

26 oktober 2012 | 12:17

Op de Eindhovensebaan in Nederweert is vanmorgen even voor het middaguur een vrachtwagen van de weg geraakt en in de naastgelegen sloot terecht gekomen.  Er werden geen hulpdiensten opgeroepen. Omdat de auto er niet meer op eigen kracht uit kon komen is een bergingsbedrijf ingeschakeld.

Een echte oorzaak voor dit ongeval kon de chauffeur niet geven.

Advertentie

Er zijn nog geen reacties geplaatst


Plaats een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Advertentie

Foutje gespot?

Oeps, je hebt kennelijk een foutje gespot.
Fijn dat je ons op de hoogte brengt. Met een paar klikken kun je ons hierover een berichtje sturen. We doen ons best het foutje zo snel mogelijk te herstellen en je hiervan op de hoogte te brengen.

Advertentie

Meer nieuws

Foto | Rijkswaterstaat
Voorbereidende werkzaamheden beginnen op 29 juni
22 juni 2026 | 13:00
2026-06-22-Synchroonshow-ZPC-Nederweert-op-27-juni
Kom je ook een kijkje nemen?
22 juni 2026 | 12:00
20260622_Gaslekkage-aan-Staat-in-Nederweert_4
Niemand raakte gewond
22 juni 2026 | 11:32

Advertentie