Skip to content

Inzameling afval gestopt vanwege hitte

26 juni 2026 | 15:15

Afvalinzamelaar Van Kaathoven haalt vrijdagmiddag 26 juni géén PMD en GFT meer op. Vanwege de extreme hitte en code rood is het niet verantwoord medewerkers later op de dag de weg op te sturen. De route in het buitengebied van Ospel en Ospeldijk is niet afgemaakt.

Afval Nederweert

Is het afval vrijdag niet opgehaald? Laat het afval dan niet op de straat staan. Op maandag 29 juni zal er een ronde worden gedaan om de zakken op te halen. Het GFT wordt over twee weken volgens het normale rooster opgehaald.

“We hopen op je begrip, excuses voor het ongemak!”, aldus de gemeente.

Advertentie

Er zijn nog geen reacties geplaatst


Plaats een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Advertentie

Foutje gespot?

Oeps, je hebt kennelijk een foutje gespot.
Fijn dat je ons op de hoogte brengt. Met een paar klikken kun je ons hierover een berichtje sturen. We doen ons best het foutje zo snel mogelijk te herstellen en je hiervan op de hoogte te brengen.

Advertentie

Meer nieuws

2026-06-26-Werk-van-Godelieve-Geurts-in-Kunstcentrum-Weert2
Onverzettelijke zachtheid
26 juni 2026 | 17:00
Jongeren-jeugd-samen
Verbinding, plezier en vriendschap
26 juni 2026 | 15:00
2026_06_25-Speciaalbier_concert_in_Weert
Live muziek & bijpassende speciaalbieren
26 juni 2026 | 13:00
2026_06_26-Geslaagde_accordeon_en_harmonica_treffen_op_vaderdag
Ruim 80 bezoekers bij Dansrijck
26 juni 2026 | 10:00

Advertentie