Ber Moonen en Mia Slegers uit Nederweert stapten 60 jaar geleden in het huwelijksbootje.
Bruidspaar Moonen-Slegers
Op dinsdag 12 mei brachten burgemeester Birgit op de Laak en wethouder Jorik Franssen het diamanten paar een bezoekje om de felicitaties over te brengen.










9 Reacties
Proficiat met het bereiken van deze mijlpaal. Geniet er samen met jullie hele gezin van.
Gr. Thieu en Lies Loijen
Gefeliciteerd en nog vele gezonde jaren samen!
Gefeliciteerd met diamanten huwelijk .daar hebben jullie in Montfort niet over gesproken nog vele mooie dagen.
Gefeliciteerd met jullie 60 jarig huwelijk.
Marian Mertens-Wijen (vroeger wonend kraan 19)
ber en mia van harte en blijf genieten
Ber en mia van harte gefeliciteerd met jullie 60 jarig huwelijk
Proficiat en nog veel fijne jaren samen. Kinderen Tinus en Toke Stultiens
Ber en Mia, Hartelijk Gefeliciteerd met deze mijlpaal en nog mooie jaren gewenst!
Van harte gefeliciteerd met dit mooie jubileum.