Skip to content

Botsing tussen auto en fatbike bij toerit A2

24 maart 2026 | 23:48

Een automobiliste en een fietser met passagier op een fatbike zijn vanavond met elkaar in botsing geraakt bij de oversteek van het fietsenpad bij de toerit naar de A2, in de richting van Maastricht. Dat gebeurde rond 22.30 uur.

A2

Op de fatbike zaten twee personen. Beide personen zijn in de ambulance nagekeken en voor verder onderzoek meegenomen naar het ziekenhuis. De bestuurster van de auto raakte niet gewond. Het voertuig raakte wel beschadigd bij het ongeval. Hoe het ongeval heeft kunnen gebeuren is onbekend. De politie heeft getuigen ter plaatse gehoord en zal verder onderzoek doen.

De toerit naar de A2 was tijdelijk afgesloten.

Advertentie

Er zijn nog geen reacties geplaatst


Plaats een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Advertentie

Foutje gespot?

Oeps, je hebt kennelijk een foutje gespot.
Fijn dat je ons op de hoogte brengt. Met een paar klikken kun je ons hierover een berichtje sturen. We doen ons best het foutje zo snel mogelijk te herstellen en je hiervan op de hoogte te brengen.

Advertentie

Meer nieuws

2026_27_06-Van_eur_vrinde_mojje_t_hebbe
Elke zaterdag een nieuw knipuigske
27 juni 2026 | 12:00
2026-06-22-Jong-Vlikke-Carwash-op-zaterdag-4-juli
Mis ‘m niet
27 juni 2026 | 11:00
Boem-Met-een-knal-startte-de-ticketverkoop-van-Guulkes-Lakeside-Music-Night-tijdens-Ospels-Kermisconcert-22
Verwachte hoge temperaturen
27 juni 2026 | 10:22
20251008_NLP-Drive-Rijopleiding-Nu-nog-herkenbaarder_1
Sanna van Gerwen uit Weert
27 juni 2026 | 9:29

Advertentie