Skip to content

Gaslek aan de Onze Lieve Vrouwestraat in Ospel

10 oktober 2025 | 11:26

Vrijdagochtend rond 10.15 uur is er een gaslek ontstaan aan de Onze Lieve Vrouwestraat in Ospel.

Gaslek Onze Lieve Vrouwestraat

Het gaslek is ontstaan door graafwerkzaamheden, ter hoogte van de kerk, waarbij medewerkers van Enexis per ongeluk een gasleiding hebben geraakt.

Brandweer
Uit voorzorg heeft de brandweer de weg tijdelijk afgezet met linten. Omdat er in de kerk op dat moment een dienst bezig was hield de brandweer extra toezicht. Enexis wist het lek snel te dichten en inmiddels is de weg weer open voor verkeer.

Advertentie

Er zijn nog geen reacties geplaatst


Plaats een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Advertentie

Foutje gespot?

Oeps, je hebt kennelijk een foutje gespot.
Fijn dat je ons op de hoogte brengt. Met een paar klikken kun je ons hierover een berichtje sturen. We doen ons best het foutje zo snel mogelijk te herstellen en je hiervan op de hoogte te brengen.

Advertentie

Meer nieuws

2026_06_24-Maak_kennis_met_Opera_voor_beginners
Interactieve lezingenreeks bij Bibliocenter
24 juni 2026 | 16:00
2026-06-24-Gamma-Singelloop-gecanceld
Lopers krijgen inschrijfgeld terug
24 juni 2026 | 15:00
2026-06-09-Informatieavond-nieuwbouwproject-Leukerstaete-Tromplaan-Weert2
29 ruime en duurzame appartementen
24 juni 2026 | 13:00
Geslaagde flessenactie in 2024
Je kunt ze zelf komen inleveren
24 juni 2026 | 11:00

Advertentie