Skip to content

Waterleiding gesprongen in Budschop

20 januari 2025 | 20:05

Op de Bernhardstraat in Budschop, Nederweert is een waterleiding maandagavond gesprongen.

Waterlek

Het water stroomt over straat ter hoogte van de Irenestraat. Bewoners van omliggende huizen ondervinden hinder door de lekkage. Medewerkers van WML zijn ter plaatse om het lek op te sporen en te dichten.

Hoelang de storing zich voordoet is vooralsnog onbekend.

Advertentie

Er zijn nog geen reacties geplaatst


Plaats een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Advertentie

Foutje gespot?

Oeps, je hebt kennelijk een foutje gespot.
Fijn dat je ons op de hoogte brengt. Met een paar klikken kun je ons hierover een berichtje sturen. We doen ons best het foutje zo snel mogelijk te herstellen en je hiervan op de hoogte te brengen.

Advertentie

Meer nieuws

2026_06_24-Laatste_kans_om_expositie_van_Marcel_van_Hoef_te_bezoeken-1
Slotweekend in atelier en tuin
24 juni 2026 | 18:00
2026_06_24-Maak_kennis_met_Opera_voor_beginners
Interactieve lezingenreeks bij Bibliocenter
24 juni 2026 | 16:00
2026-06-24-Gamma-Singelloop-gecanceld
Lopers krijgen inschrijfgeld terug
24 juni 2026 | 15:00
2026-06-09-Informatieavond-nieuwbouwproject-Leukerstaete-Tromplaan-Weert2
29 ruime en duurzame appartementen
24 juni 2026 | 13:00

Advertentie