Skip to content

Ongeval Nieuwstraat Ospel

13 juli 2012 | 10:38

Vanmorgen rond de klok van 05.00 uur kregen we een melding van een ongeval ter hoogte van de Nieuwstraat 42 in Ospel.

Terplaatse bleek een auto met waarschijnlijk hoge snelheid tegen een boom zijn te zijn aangereden en daarna door geschoven te zijn naar een andere boom. De bestuurder zat bekneld. De brandweer van Nederweert en Weert hebben de bestuurder uit de auto gehaald. Een voorbijganger heeft de hulpdiensten gewaarschuwd. De bestuurder is met spoed overgebracht naar het ziekenhuis in Roermond.

Advertentie

Er zijn nog geen reacties geplaatst


Plaats een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Advertentie

Foutje gespot?

Oeps, je hebt kennelijk een foutje gespot.
Fijn dat je ons op de hoogte brengt. Met een paar klikken kun je ons hierover een berichtje sturen. We doen ons best het foutje zo snel mogelijk te herstellen en je hiervan op de hoogte te brengen.

Advertentie

Meer nieuws

Ospel-kermis-Henk-Roemen-12
Opening verschuift naar 19.00 uur
25 juni 2026 | 18:00
2026-06-22-Riverside-Lane-Duo-treedt-op-in-Amfitheater-Buitencentrum-De-Pelen
Veiligheid staat voorop
25 juni 2026 | 17:00
Weekblad voor Nederweert 2024
Lees nu online
25 juni 2026 | 16:00
2026_06_25-RICK_introduceert_nieuwe_ambachtelijke_workshops_en_ateliers
Maak kennis met eeuwenoude ambachten
25 juni 2026 | 15:00

Advertentie