Skip to content

MC de Peelrijders mogen jaar langer crossen

18 juni 2012 | 11:13

In de Limburger is vanmorgen te lezen dat de motorcrossers van MC de Peelrijders, met ca 180 leden, een jaar langer mogen crossen aan de Leveroysedijk in Nederweert Eind. Het college van B&W van Nederweert heeft dit in een gedoogbeschikking vastgelegd om meer tijd te hebben voor een vergunningsaanvraag voor permanente toestemming. Werkgroep Behoud de Peel zegt zich nog te beraden op een eventueel bezwaar tegen de gedoogbeschikking.

Lees het hele verhaal in de Limburger.

Advertentie

Er zijn nog geen reacties geplaatst


Plaats een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Advertentie

Foutje gespot?

Oeps, je hebt kennelijk een foutje gespot.
Fijn dat je ons op de hoogte brengt. Met een paar klikken kun je ons hierover een berichtje sturen. We doen ons best het foutje zo snel mogelijk te herstellen en je hiervan op de hoogte te brengen.

Advertentie

Meer nieuws

2026_06_26-Geslaagde_accordeon_en_harmonica_treffen_op_vaderdag
Ruim 80 bezoekers bij Dansrijck
26 juni 2026 | 10:00
2026_02_12-De_nieuwe_flitspaal_naast_N2661
Voornamelijk snelheidsovertredingen
26 juni 2026 | 9:00
Ospel-kermis-Henk-Roemen-12
Opening verschuift naar 19.00 uur
25 juni 2026 | 18:00
2026-06-22-Riverside-Lane-Duo-treedt-op-in-Amfitheater-Buitencentrum-De-Pelen
Veiligheid staat voorop
25 juni 2026 | 17:00

Advertentie