Skip to content

Politie pakt minderjarige wietverkoper op in Nederweert

27 augustus 2012 | 12:10

De politie heeft zondagavond een 16 jarige jongen uit Nederweert opgepakt omdat hij wiet wilde verkopen. Tijdens een surveillance van de politie op de kermis trof de politie 4 jongens aan bij de jongeren ontmoetings plek, de JOP. Vanwege vreemd gedrag werd 1 van de jongens gecontroleerd en bleek hij 10 zakjes hennep bij zich te hebben die hij wilde verkopen. De jongen werd aangehouden en de spullen werden in beslag genomen.

 

Bron: De Limburger

Advertentie

Er zijn nog geen reacties geplaatst


Plaats een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Advertentie

Foutje gespot?

Oeps, je hebt kennelijk een foutje gespot.
Fijn dat je ons op de hoogte brengt. Met een paar klikken kun je ons hierover een berichtje sturen. We doen ons best het foutje zo snel mogelijk te herstellen en je hiervan op de hoogte te brengen.

Advertentie

Meer nieuws

2026_06_23-Geslaagde_adverteerdersavond_Pins_en_PInts4
Bijna 70 deelnemers aanwezig
23 juni 2026 | 12:00
2026-06-22-Jongeren-wijzen-de-weg-naar-een-hoopvolle-toekomst
Vijf jongeren ontvangen de Eerste Heilige Communie
23 juni 2026 | 10:00
Foto | depositphotos.com - matfron
Enthousiasme, inzet en zangplezier staan voorop
23 juni 2026 | 9:00
Foto | Negen
Een gratis beweegactiviteit
22 juni 2026 | 19:00

Advertentie