Skip to content

Gaslek Rembrandtlaan Weert

13 oktober 2020 | 9:07

Dinsdagmorgen is er tijdens graafwerkzaamheden een gasleiding geraakt. Dat gebeurde in de Rembrandtlaan in Weert.

Gaslek

De brandweer kwam ter plaatse en verrichte metingen. Buurtbewoners hoefde hun huis niet te verlaten. Netbeheerder Enexis komt het lek dichten.

Niemand raakte gewond. De straat is tijdelijk gedeeltelijk afgesloten.

Advertentie

Er zijn nog geen reacties geplaatst


Plaats een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Advertentie

Foutje gespot?

Oeps, je hebt kennelijk een foutje gespot.
Fijn dat je ons op de hoogte brengt. Met een paar klikken kun je ons hierover een berichtje sturen. We doen ons best het foutje zo snel mogelijk te herstellen en je hiervan op de hoogte te brengen.

Advertentie

Meer nieuws

2026_27_06-Van_eur_vrinde_mojje_t_hebbe
Elke zaterdag een nieuw knipuigske
27 juni 2026 | 12:00
2026-06-22-Jong-Vlikke-Carwash-op-zaterdag-4-juli
Mis ‘m niet
27 juni 2026 | 11:00
Boem-Met-een-knal-startte-de-ticketverkoop-van-Guulkes-Lakeside-Music-Night-tijdens-Ospels-Kermisconcert-22
Verwachte hoge temperaturen
27 juni 2026 | 10:22
20251008_NLP-Drive-Rijopleiding-Nu-nog-herkenbaarder_1
Sanna van Gerwen uit Weert
27 juni 2026 | 9:29

Advertentie