Skip to content

Brandje gesticht bij skatebaan aan De Bengele in Nederweert

9 juni 2020 | 23:50

Dinsdagavond hebben onbekenden een brandje gesticht bij de skatebaan aan De Bengele in Nederweert.

brandje

Omwonenden zagen vlammen en sloegen vervolgens alarm. De brandweer kwam ter plaatse, maar toen was het brandje al gedoofd. Met een schop en een bezem werd de plek schoongemaakt zodat kinderen morgen op een schone plek kunnen skaten. Vermoedelijk is een veiligheidshesje door twee jongens in de fik gezet.

Advertentie

Er zijn nog geen reacties geplaatst


Plaats een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Advertentie

Foutje gespot?

Oeps, je hebt kennelijk een foutje gespot.
Fijn dat je ons op de hoogte brengt. Met een paar klikken kun je ons hierover een berichtje sturen. We doen ons best het foutje zo snel mogelijk te herstellen en je hiervan op de hoogte te brengen.

Advertentie

Meer nieuws

2026_27_06-Van_eur_vrinde_mojje_t_hebbe
Elke zaterdag een nieuw knipuigske
27 juni 2026 | 12:00
2026-06-22-Jong-Vlikke-Carwash-op-zaterdag-4-juli
Mis ‘m niet
27 juni 2026 | 11:00
Boem-Met-een-knal-startte-de-ticketverkoop-van-Guulkes-Lakeside-Music-Night-tijdens-Ospels-Kermisconcert-22
Verwachte hoge temperaturen
27 juni 2026 | 10:22
20251008_NLP-Drive-Rijopleiding-Nu-nog-herkenbaarder_1
Sanna van Gerwen uit Weert
27 juni 2026 | 9:29

Advertentie