Skip to content

Brandweer in actie voor vrachtwagen met overhitte remmen

6 april 2020 | 13:43

De brandweer is maandagmiddag in actie gekomen nadat een chauffeur alarm had geslagen op de A2.

Brandweer

De bestuurder zag rook aan de achterzijde van de oplegger. Hij belde 112 en wist het gevaarte veilig te parkeren op de vluchtstrook bij de afrit Kelpen-Oler. Na een eerste inspectie door de brandweerlieden werd de vrachtwagen geparkeerd in de berm op de N280 in Weert. Met een warmtebeeldcamera werd een laatste controle uitgevoerd.

Overhitte remmen bleek de oorzaak van de rookontwikkeling te zijn.

Advertentie

Er zijn nog geen reacties geplaatst


Plaats een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Advertentie

Foutje gespot?

Oeps, je hebt kennelijk een foutje gespot.
Fijn dat je ons op de hoogte brengt. Met een paar klikken kun je ons hierover een berichtje sturen. We doen ons best het foutje zo snel mogelijk te herstellen en je hiervan op de hoogte te brengen.

Advertentie

Meer nieuws

2026_27_06-Van_eur_vrinde_mojje_t_hebbe
Elke zaterdag een nieuw knipuigske
27 juni 2026 | 12:00
2026-06-22-Jong-Vlikke-Carwash-op-zaterdag-4-juli
Mis ‘m niet
27 juni 2026 | 11:00
Boem-Met-een-knal-startte-de-ticketverkoop-van-Guulkes-Lakeside-Music-Night-tijdens-Ospels-Kermisconcert-22
Verwachte hoge temperaturen
27 juni 2026 | 10:22
20251008_NLP-Drive-Rijopleiding-Nu-nog-herkenbaarder_1
Sanna van Gerwen uit Weert
27 juni 2026 | 9:29

Advertentie