Skip to content

Vermeend gaslek in woning Ospel blijkt loos alarm

20 oktober 2019 | 11:58

Bewoners van een seniorenwoning aan de Meeuwenstraat in Ospel hebben zondagmorgen alarm geslagen nadat ze dachten dat er gas ontsnapte in de woning.

De brandweer van Nederweert kwam ter plaatse en heeft metingen verricht. Uit onderzoek blijkt dat er van een gaslek geen sprake is. De brandweerlieden konden daarom al weer snel terug naar de kazerne.

Advertentie

Er zijn nog geen reacties geplaatst


Plaats een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Advertentie

Foutje gespot?

Oeps, je hebt kennelijk een foutje gespot.
Fijn dat je ons op de hoogte brengt. Met een paar klikken kun je ons hierover een berichtje sturen. We doen ons best het foutje zo snel mogelijk te herstellen en je hiervan op de hoogte te brengen.

Advertentie

Meer nieuws

2026_27_06-Van_eur_vrinde_mojje_t_hebbe
Elke zaterdag een nieuw knipuigske
27 juni 2026 | 12:00
2026-06-22-Jong-Vlikke-Carwash-op-zaterdag-4-juli
Mis ‘m niet
27 juni 2026 | 11:00
Boem-Met-een-knal-startte-de-ticketverkoop-van-Guulkes-Lakeside-Music-Night-tijdens-Ospels-Kermisconcert-22
Verwachte hoge temperaturen
27 juni 2026 | 10:22
20251008_NLP-Drive-Rijopleiding-Nu-nog-herkenbaarder_1
Sanna van Gerwen uit Weert
27 juni 2026 | 9:29

Advertentie