Skip to content

Water in de kelder door lekkage

30 juni 2019 | 18:43

Een kelder van een woning aan het Maria Hart in Weert is zondag vol gelopen met water. De oorzaak was een lek in de waterleiding.

De brandweer moest eraan te pas komen om het water uit de kelder te pompen. Hoe groot de schade is, is niet duidelijk. De waterleiding in de woning is afgesloten. Een reparateur wordt opgeroepen om de leiding te komen herstellen.

Advertentie

Er zijn nog geen reacties geplaatst


Plaats een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Advertentie

Foutje gespot?

Oeps, je hebt kennelijk een foutje gespot.
Fijn dat je ons op de hoogte brengt. Met een paar klikken kun je ons hierover een berichtje sturen. We doen ons best het foutje zo snel mogelijk te herstellen en je hiervan op de hoogte te brengen.

Advertentie

Meer nieuws

Vacatures
Bekijk de nieuwste vacatures
28 juni 2026 | 11:00
2026-07-27-26-zon-en-maan
Puffen en zuchten
28 juni 2026 | 9:00
2026-06-27_ongeval_ringbaan_noord_weert-1
Twee inzittenden naar ziekenhuis
27 juni 2026 | 19:03
2026_27_06-Van_eur_vrinde_mojje_t_hebbe
Elke zaterdag een nieuw knipuigske
27 juni 2026 | 12:00

Advertentie