Skip to content

Gaslek in Ell

28 juni 2019 | 13:49

Vrijdagmorgen is er een gaslek ontstaan in het centrum van Ell. Men was bezig met het aanleggen van glasvezel. Tijdens deze werkzaamheden ontstond het lek aan de Hoogstraat.

De Hoogstraat werd tijdelijk gedeeltelijk afgezet voor al het verkeer. Netbeheerder Enexis heeft het lek inmiddels gedicht en gerepareerd.

Advertentie

Er zijn nog geen reacties geplaatst


Plaats een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Advertentie

Foutje gespot?

Oeps, je hebt kennelijk een foutje gespot.
Fijn dat je ons op de hoogte brengt. Met een paar klikken kun je ons hierover een berichtje sturen. We doen ons best het foutje zo snel mogelijk te herstellen en je hiervan op de hoogte te brengen.

Advertentie

Meer nieuws

2026-06-27_ongeval_ringbaan_noord_weert-1
Twee inzittenden naar ziekenhuis
27 juni 2026 | 19:03
2026_27_06-Van_eur_vrinde_mojje_t_hebbe
Elke zaterdag een nieuw knipuigske
27 juni 2026 | 12:00
2026-06-22-Jong-Vlikke-Carwash-op-zaterdag-4-juli
Mis ‘m niet
27 juni 2026 | 11:00
Boem-Met-een-knal-startte-de-ticketverkoop-van-Guulkes-Lakeside-Music-Night-tijdens-Ospels-Kermisconcert-22
Verwachte hoge temperaturen
27 juni 2026 | 10:22

Advertentie