Skip to content

Rook geen gevolgen voor dienstverlening

13 maart 2019 | 8:55

De rookontwikkeling in de serverruimte van het gemeentehuis afgelopen nacht heeft verder geen gevolgen voor de dienstverlening.

Rook in serverruimte
In de nacht van dinsdag op woensdag is er rookontwikkeling geweest in de serverruimte van het gemeentehuis. Een van de servers is door nog onbekende oorzaak gaan roken. Hierdoor ging het brandalarm af en kwam de brandweer ter plaatse. De server is naar buiten gebracht om te koelen.

Advertentie

Er zijn nog geen reacties geplaatst


Plaats een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Advertentie

Foutje gespot?

Oeps, je hebt kennelijk een foutje gespot.
Fijn dat je ons op de hoogte brengt. Met een paar klikken kun je ons hierover een berichtje sturen. We doen ons best het foutje zo snel mogelijk te herstellen en je hiervan op de hoogte te brengen.

Advertentie

Meer nieuws

2026-07-27-26-zon-en-maan
Puffen en zuchten
28 juni 2026 | 9:00
2026-06-27_ongeval_ringbaan_noord_weert-1
Twee inzittenden naar ziekenhuis
27 juni 2026 | 19:03
2026_27_06-Van_eur_vrinde_mojje_t_hebbe
Elke zaterdag een nieuw knipuigske
27 juni 2026 | 12:00
2026-06-22-Jong-Vlikke-Carwash-op-zaterdag-4-juli
Mis ‘m niet
27 juni 2026 | 11:00

Advertentie