Skip to content

Hond overleden na aanrijding op de Wetering

31 december 2018 | 22:56

Een hond is maandagavond overleden na een aanrijding tussen het dier en een bestelbus. De politie kwam ter plaatse en heeft de zwaar aangeslagen baasjes gerust gesteld. Ook de chauffeur van de bestelbus was flink geschrokken door het incident.

De hond is door de eigenaren meegenomen. Het ongeval vond plaats op de Wetering in Nederweert. Er raakte verder niemand gewond.

Advertentie

Er zijn nog geen reacties geplaatst


Plaats een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Advertentie

Foutje gespot?

Oeps, je hebt kennelijk een foutje gespot.
Fijn dat je ons op de hoogte brengt. Met een paar klikken kun je ons hierover een berichtje sturen. We doen ons best het foutje zo snel mogelijk te herstellen en je hiervan op de hoogte te brengen.

Advertentie

Meer nieuws

Foto | Rijkswaterstaat
Voorbereidende werkzaamheden beginnen op 29 juni
22 juni 2026 | 13:00
2026-06-22-Synchroonshow-ZPC-Nederweert-op-27-juni
Kom je ook een kijkje nemen?
22 juni 2026 | 12:00
20260622_Gaslekkage-aan-Staat-in-Nederweert_4
Niemand raakte gewond
22 juni 2026 | 11:32
Foto | farknot - depositphotos.com
Een kleine blijk van waardering
21 juni 2026 | 16:00

Advertentie